Klientu apkalpošanas speciālists/-e

26.10.2018

Apraksts:

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmums ir sociāli atbildīga darbavieta vairāk nekā 4000 Latvijas iedzīvotāju un vairāk nekā 150 profesiju pārstāvju. Aicinām pievienoties Latvijas Pasta komandai!

Darbavieta:

Klientu apkalpošanas centrs, Rīga

Darba pienākumi:

  • Organizēt kvalitatīvu un ātru klientu apkalpošanu;
  • Pieņemt un apstrādāt visu veidu un kategoriju pasta sūtījumus, sniegt visus Latvijas Pastā pieejamos pakalpojumus;
  • Darbs ar kases aparātu;​
  • Nepieciešamības gadījumā veikt mentora pienākumus;
  • Darba mērķu un rezultātu sasniegšana.

Prasības kandidātiem:

  •  Amata veikšanai nepieciešama augstākā, vidējā speciālā vai vidējā izglītība;
  • Valsts valodas zināšanas atbilstoši 3. līmeņa C1 pakāpei, svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas sarunvalodas līmenī jebkuras citas valodu zināšanas var tik uzskatītas par priekšrocību.​
  •  Vēlama iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā;
  •  Augsta atbildības sajūta un spēja organizēt savu darbu patstāvīgi, precizitāte un atbildīga attieksme pret darbu;
  •  Labas saskarsmes, komunikācijas prasmes un spēja pielāgoties dinamiskai darba videi;
  •  Iemaņas darbā ar datoru MS vidē (Word, Excel, Internet Explorer).
     

Piedāvājam:

  • Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • Darbam nepieciešamās apmācības​;
  • Draudzīgus darba kolēģus un labus darba apstākļus;
  • Veselības apdrošināšanas polisi;
  • Iespēju pilnveidoties un attīstīt profesionālās prasmes;
  • Kompānijas rīkotus pasākumus.

Papildu informācija:

CV un motivācijas vēstuli ar norādi Klientu apkalpošanas speciālists/-e Pasta klientu apkalpošanas centrā sūtīt Latvijas Pasta Personāla vadības departamentam pa pastu, e-pastu vai iesniegt šeit


Adrese: Ziemeļu iela 10, Lidosta Rīga, Mārupes novads, LV-1000; e-pasts: cv@pasts.lv; tālrunis informācijai: 67608512