Pasta klientu apkalpošanas centra vadītājs/- a

11.02.2019

Apraksts:

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmums ir sociāli atbildīga darbavieta vairāk nekā 4000 Latvijas iedzīvotāju un vairāk nekā 150 profesiju pārstāvju. Aicinām pievienoties Latvijas Pasta komandai!

Darbavieta:

Rīga, TC "Akropole"

Darba pienākumi:

  • Vadīt klientu apkalpošanas komandu, nospraust mērķus, sadalīt pienākumus un kontrolēt izpildi;
  • Organizēt kvalitatīvu un ātru klientu apkalpošanu;
  • Novērtēt un attīstīt klientu apkalpošanas speciālistu darbu un tam nepieciešamās kopetences
  • Sekot līdz klientu apkalpošanas izaugsmei un veicināt tās attīstību;
  • Sekot plānu izpildei, analizēt rezultātus, izstrādāt priekšlikumus;
  • Vadīt darbinieku apmācību/mentoringa  procesu.

Prasības kandidātam:

  • Augstākā izglītība, izcilas valsts valodas zināšanas, vēlamas svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas sarunvalodas līmenī;
  • Izcilas klientu apkalpošanas prasmes;
  • Spēja efektīvi strādāt dinamiskā vidē un pielāgoties pārmaiņām;
  • Prasme apmācīt, vadīt un motivēt klientu apkalpošanas komandu;
  • Vismaz viena gada pozitīva pieredze darbā ar klientiem.

Piedāvājam:

  • Stabilu atalgojumu no 900.00 EUR (Bruto);
  • Papildus algas mainīgo daļu;
  • Darbam nepieciešamās apmācības;
  • Iespēju pilnveidot un attīstīt profesionālās prasmes;
  • Uzņēmuma rīkotus pasākumus.

Papildu informācija::

CV ar norādi Pasta klientu apkalpošanas centra vadītājs sūtīt Latvijas Pasta Personāla vadības departaments pa pastu, e-pastu vai iesniedz šeit

Adrese: Ziemeļu iela 10, Lidosta Rīga, Mārupes novads, LV-1000; e-pasts: cv@pasts.lv; tālrunis informācijai: 67608512; 67608471