Klientu apkalpošanas konsultants/-e (darbam pa telefonu)

23.10.2018

Apraksts:

Darbavieta:

Komercvadības departaments, Ziemeļu iela 10, Lidosta Rīga, Mārupes novads

Mēs Tev piedāvājam:

  • Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
  • Darbam nepieciešamās apmācības
  • Draudzīgus un atbalstošus darba kolēģus
  • Veselības apdrošināšanas polisi
  • Iespēju pilnveidoties un attīstīt profesionālās prasmes

Tavi darba pienākumi:

  • Ienākošo un izejošo klientu telefona zvanu apstrāde un apkalpošana,
  • Informācijas sniegšana par pakalpojumiem un produktiem
  • Produktu un pakalpojumu pārdošana klientiem izmantojot attālinātās apkalpošanas
  • kanālu
  • Klientu pretenziju, sūdzību, problēmsituāciju risināšana un reģistrēšana

Kas Tev jāzina:

  • Labas saskarsmes iemaņas. Prasme uzklausīt un sadzirdēt. Orientācija uz klientu un
  • viņa vajadzībām
  • Prasme un iemaņas strādāt ar datoru (Word, Excel, PowerPoint, Internet Explorer
  • Iepriekšējā pieredze zvanu centrā tiks uzskatīta par priekšrocību
  • Teicamas latviešu valodas zināšanas, vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas.

Papildu informācija:

CV ar norādi Klientu apkalpošanas konsultants/-e ( darbam pa telefonu) sūtīt Latvijas Pasta Personāla vadības departamentam pa pastu, e-pastu vai iesniedz šeit

Adrese: Ziemeļu iela 10, Lidosta Rīga, Mārupes novads, LV-1000; e-pasts: cv@pasts.lv; tālrunis informācijai: 67608471

(Vienotais reģ. Nr.40003052790)