Klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs/-a

01.05.2018

Apraksts:

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmums ir sociāli atbildīga darbavieta vairāk nekā 4000 Latvijas iedzīvotāju un vairāk nekā 150 profesiju pārstāvju. Aicinām pievienoties Latvijas Pasta komandai!

Darbavieta:

Kvalitātes vadības daļa, Ziemeļu iela 10, Lidosta Rīga, Mārupes novads, LV-1000

Darba pienākumi:

• koordinēt un uzraudzīt nepārtrauktu pakalpojumu sniegšanu uzņēmuma klientiem
• identificēt un sniegt informāciju par pakalpojumu nodrošināšanas riskiem, kas bremzē to pārdošanu un/vai noteiktas kvalitātes līmeņa sasniegšanu
• apzināt un analizēt pakalpojumu tirgus attīstības tendences un izstrādāt priekšlikumus pakalpojumu attīstības stratēģiskajiem un ikgadējiem plāniem
• realizēt pakalpojumu attīstības stratēģijas un plāna izstrādi, kā arī izstrādāt pakalpojumu normatīvos dokumentus

Prasības kandidātiem:

 

  • augstākā izglītība biznesa vadības, mārketinga, ekonomikas vai līdzīgās zinātnēs;
  • valsts valodas zināšanas atbilstoši augstākā līmeņa 1.pakāpei ( C1), labas krievu un angļu valodas zināšanas;
  • spēja orientēties pasta pakalpojumu tirgū un prasme saskatīt un realizēt tā sniegtās iespējas;
  • pasta sniegto pakalpojumu tirgus un biznesa izpratne, kā arī prasme, savas kompetences ietvaros, sagatavot nepieciešamos normatīvos dokumentusas;
  • darba pieredze zvanu centra vadītāja amatā tiks uzskatīta kā priekšrocība.

 

Piedāvājam:

• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
• darbam nepieciešamās apmācības
• pieredzējušu kolēģu un vadības atbalstu
• iespēju apliecināt savas spējas un prasmes
 

Papildus informācija:

CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs/-a” lūdzam sūtīt uz VAS “Latvijas Pasts” Personāla attīstības daļai; adrese: Mārupes novads, Ziemeļu iela 10, Lidosta “Rīga”, LV - 1000; e-pasts: personals@pasts.lv; Tālrunis sīkākai informācijai: 67608471

 

Klientu serviss