IT palīdzības dienesta operators/-e

12.10.2018

Apraksts:

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmums ir sociāli atbildīga darbavieta vairāk nekā 4000 Latvijas iedzīvotāju un vairāk nekā 150 profesiju pārstāvju. Aicinām pievienoties Latvijas Pasta komandai!

Darbavieta:

IT Palīdzības dienests, Ziemeļu iela 10, Lidosta Rīga, Mārupes novads

Darba pienākumi:

  •  Pieņemt un apstrādāt Palīdzības dienesta pieteikums:
    • Konsultēt uzņēmuma darbiniekus;
    • Savas kompetences ietvaros risināt attālināti 1. līmeņa IT incidentus;
    • Veikt pieteikumu sagatavošanu un nosūtīšanu 2. līmeņa atbalsta speciālistiem;
    • Kontrolēt pieteikumu risināšanas gaitu un izpildes termiņu ievērošanu.
  •  Veikt lietotāju apziņošanu par plānotājiem IT risinājumu uzlabošanas vai izmaiņu ieviešanas darbiem vai neparedzētajiem darbības traucējumiem.

Prasības kandidātiem:

  • Vidējā, vēlamas augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība IT jomā;
  • Teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • Windows operētājsistēmas pārzināšana lietotāja līmenī;
  • Augsta precizitāte un atbildības sajūta, spēja ātri pieņemt lēmumus, labas komunikācijas spējas;
  • Spēja un vēlme apgūt jaunas zināšanas.

Piedāvājam:

  • Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • Interesantu pilnas slodzes maiņu darbu; 
  • Darbam nepieciešamās apmācības;
  • Pieredzējušu kolēģu un vadības atbalstu;
  • Veselības apdrošināšanas polisi pēc nostrādāta pusgada;
  • Iespēju apliecināt savas spējas un prasmes.

Papildu informācija:

CV un motivācijas vēstuli ar norādi IT palīdzības dienesta operators/-e sūtīt Latvijas Pasta Personāla vadības departamentam pa pastu, e-pastu vai iesniegt šeit

Adrese: Ziemeļu iela 10, Lidosta Rīga, Mārupes novads, LV-1000; e-pasts: cv@pasts.lv; tālrunis informācijai: 67608471

(Vienotais reģ. Nr.40003052790)