Pasta klientu apkalpošanas centra vadītājs/-a

15.11.2017

Apraksts:

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu, kurās ik dienu tiek apkalpoti vairāk nekā 10 000 klientu.

Mēs esam atsaucīgi, pretimnākoši un piedāvājam labākos un ērtākos risinājumus katram klientam individuāli. Ja vēlies būt viens no mums, aicinām pievienoties Latvijas Pasta komandai!

Darbavieta:

Rīgas reģions, Pasta klientu apkalpošanas centrs, Ūnijas iela 52, Rīga, LV-1084

Darba pienākumi:

  • Organizēt kvalitatīvu un ātru klientu apkalpošanu, sniedzot pasta nodaļā visa veida pieejamos pakalpojumus; nodrošināt un kontrolēt universālā pasta pakalpojuma sniegšanu.
  • Organizēt un nodrošināt jauno darbinieku apmācības; iesniegt atbildīgajam speciālistam rakstiskus pieteikumus par darbiniekiem, kuriem nepieciešamas atkārtotās zināšanu pārbaudes, kā arī apgūt citas darbam nepieciešamās profesionālās zināšanas un prasmes.
  • Veikt mentora pienākumus, nodrošināt jauno kolēģu ievadīšanu darbā un mācības darba vietā, kā arī palīdzēt sagatavoties jaunajam kolēģim kvalifikācijas zināšanu pārbaudei.
  •  Veikt jauno darbinieku darba kontroli atbilstoši noteiktajiem normatīvajiem aktiem.

Prasības kandidātiem:

  • Augstākā izglītība, valsts valodas zināšanas atbilstoši augstākā līmeņa 1 pakāpei (C1), vēlamas svešvalodu (krievu, angļu, vācu) zināšanas sarunvalodas līmenī.
  • Vismaz viena gada pozitīva pieredze darbā ar klientiem un izcilas klientu apkalpošanas prasmes.
  • Spēja strādāt patstāvīgi, organizēt savu un struktūrvienības darbu, kā arī noteikt prioritātes un spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem.
  • Spēja pieņemt jaunas idejas, tās īstenot darbā, motivēt to nepieciešamību pakļautajiem darbiniekiem, kā arī motivēt jaunos darbiniekus mācību procesā apgūt jaunas zināšanas.

Piedāvājam:

  • Iespēju sevi realizēt jaunā līmenī;
  • Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • Pieredzējušu kolēģu un vadības atbalstu;
  • Iespēju apliecināt savas spējas un prasmes.

Papildu informācija:

CV ar norādi Pasta klientu apkalpošanas centra vadītājs sūtīt Latvijas Pasta Personāla attīstības daļai pa pastu, e-pastu vai iesniedz šeit

Adrese: Ziemeļu iela 10, Lidosta Rīga, Mārupes novads, LV-1000; e-pasts: personals@pasts.lv; tālrunis informācijai: 67608511

(Vienotais reģ. Nr.40003052790)

 

Klientu serviss