32 Latvijas Pasta nodaļās, izmantojot mobilo lietotni, pakalpojumu saņemšanai iespējams pieteikties attālināti

15.02.2017

32 Latvijas Pasta nodaļās, izmantojot mobilo lietotni, pakalpojumu saņemšanai iespējams pieteikties attālināti

Uzlabojot klientu apkalpošanas servisu, kopumā 32 Latvijas Pasta nodaļās pakalpojumu saņemšanai iespējams pieteikties attālināti, tālrunī izmantojot Latvijas Pasta mobilo lietotni. Attālinātā pieteikšanās iespējama pasta nodaļās, kur darbojas In-Out daudzfunkcionālās klientu plūsmas regulēšanas sistēmas rindu mašīnas: 16 no šīm nodaļām atrodas Rīgā, bet 16 – Latvijas reģionu pasta nodaļās. 2017.gadā klientu plūsmas regulēšanas sistēmu plānots ieviest vēl 35 pasta nodaļās visā Latvijā un turpināt šo procesu arī turpmākajos gados.

Attālinātā pieteikšanās pakalpojumu saņemšanai kādā no 32 pasta nodaļām pieejama gan iOS, gan Android ierīcēs. Lai pieteiktos pakalpojumu saņemšanai, jālieto Latvijas Pasta mobilā lietotne, izvēloties sadaļu Pasta nodaļas – tās nodaļas, kurās pieejama attiecīgā funkcija, ir atzīmētas ar biļetes simbolu. 

Izvēloties konkrēto nodaļu, iespējams pieteikties nepieciešamajam pakalpojumam: pasta pakalpojumam, sūtījuma saņemšanai, finanšu darījumam, juridiskas personas apkalpošanai vai arī jauno vecāku (grūtnieces un vecāki, kas pasta nodaļu apmeklē kopā ar bērniem līdz septiņu gadu vecumam) apkalpošanai, kam piešķirta paātrinātas apkalpošanas prioritāte. Pretim katram pakalpojumam norādīts to klientu skaits, kas arī vēlas izmantot attiecīgo pakalpojumu, tādējādi ļaujot prognozēt attiecīgo gaidīšanas laiku.

Brīdī, kad pienākusi rinda klientiem trīs numurus iepriekš, mobilajā lietotnē parādās atgādinājums, bet, pienākot kārtas numuram, – paziņojums, kurā norādīta arī apkalpošanas kase konkrētajā nodaļā, pie kuras jādodas saņemt nepieciešamo pakalpojumu.

No nepilniem 500 Latvijas Pasta nodaļu klientu plūsmas regulēšana un attālinātā pieteikšanās pakalpojumiem ar In-Out sistēmas starpniecību patlaban iespējama 32 visvairāk noslogotajās nodaļās, savukārt rindu mašīnas bez šīs sistēmas darbojas 15 nodaļās visā Latvijā. Pakāpeniski, līdz 2018.gadam, daudzfunkcionālo In-Out sistēmu paredzēts nodrošināt vēl 35 nodaļās, tādējādi šādi aprīkotu pasta nodaļu kopskaitam sasniedzot 66 nodaļas. 

Latvijas Pasta mobilajā lietotnē iespējams ne tikai attālināti pieteikties pakalpojumu saņemšanai pasta nodaļās, bet arī izsekot reģistrēta sūtījuma ceļam, kā arī sameklēt tuvāko pasta nodaļu, noskaidrot tās adresi, darbalaiku un pasta indeksu.

Latvijas Pasta mobilo lietotni lejuplādē šeit:

iOS: https://itunes.apple.com/us/app/pasts/id671598972?mt=8
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=lv.pasts.app

Pasta nodaļu saraksts, kur pakalpojumu saņemšanai iespējams pieteikties attālināti: te.


Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

Papildu informācija:
Gundega Vārpa
Ārējo komunikāciju vadītāja
Tālr.: +371 67608505
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts
facebook.com/latvijas.pasts 

Klientu serviss