Sāk Rīgas 84.pasta nodaļas rekonstrukciju – novembrī klientus gaidīs pirmā jauna modeļa klientu apkalpošanas vieta

06.10.2017

Sāk Rīgas 84.pasta nodaļas rekonstrukciju – novembrī klientus gaidīs pirmā jauna modeļa klientu apkalpošanas vieta

2017.gada 10.oktobrī tiek sākta Rīgas 84.pasta nodaļas rekonstrukcija, nodaļu apmeklētājiem atkal atverot jau 21.novembrī. Pārmaiņas paredzētas ne tikai nodaļas vizuālā tēla modernizācijai – šī būs pirmā Latvijas Pasta pakalpojumu sniegšanas vieta, kurā darbs tiks organizēts pēc mūsdienīgiem principiem, nodrošinot klientiem draudzīgāku vidi un apkalpošanu. Vienlaikus nodaļa kalpos arī kā apmācību centrs jaunajiem darbiniekiem mentoru vadībā. Nodaļas rekonstrukcijas laikā klientiem tās telpās tiks nodrošināta sūtījumu izsniegšana, bet citus pasta pakalpojumus iespējams saņemt trīs citās tuvākajās nodaļās.

Rīgas 84.pasta nodaļa Ūnijas ielā 52, ņemot vērā tās atrašanās vietu un telpu izvietojumu, izvēlēta par pirmo nodaļu, ar kuru tiek sāktas būtiskas pārmaiņas Latvijas Pasta klientu apkalpošanas filozofijā un darbinieku apmācībā. Pēc rekonstrukcijas klientu apkalpošana Rīgas 84.pasta nodaļā tiks organizēta, izmantojot no līdzšinējās nodaļas atšķirīgus principus: pasta darbinieks sagaidīs klientu un sniegs nepieciešamo palīdzību, konsultējot, paskaidrojot, kā arī vajadzības gadījumā asistējot pakalpojuma saņemšanai nepieciešamo dokumentu aizpildīšanā. 

Tiek prognozēts, ka, ieviešot mūsdienīgus principus klientu apkalpošanā, uzlabosies pakalpojumu sniegšanas ātrums, samazinoties laikam, ko apmeklētāji velta, komunicējot ar operatoru un veicot darbības, kas jaunajā modelī tiks paveiktas jau līdz apkalpošanai kasē. Jaunā modeļa pasta nodaļai būs arī īpaša funkcija Latvijas Pasta jauno darbinieku apmācībai reālajā vidē, kas tiks īstenota mentoru uzraudzībā.   

Rīgas 84.pasta nodaļa rekonstrukcijas rezultātā piedzīvos arī ievērojamas vizuālas un konceptuālas pārvērtības gan no vides pieejamības, gan mazumtirdzniecības piedāvājuma aspekta. Nodaļa būs ērti pieejama jaunajiem vecākiem un apmeklētājiem ar kustību ierobežojumiem, tajā tiks izveidota speciāla pazemināta lete to klientu apkalpošanai, kas pārvietojas ratiņkrēslā. Turklāt 84.pasta nodaļa būs Latvijas Pasta jau ceturtā jaunajiem vecākiem draudzīgā nodaļa ar īpaša dizaina bērnu stūrīti no Latvijas kokmateriāliem. 

Savukārt klientu zālē atradīsies mazumtirdzniecības preču veikals, un par tajā iegādātajām precēm norēķināšanās plānota informatīvajā stendā, negaidot kopējā pasta pakalpojumu rindā.

Nodaļas rekonstrukcijas laikā līdz 19.novembrim klientiem tās telpās tiks nodrošināta visu pasta sūtījumu izsniegšana katru darbdienu no plkst.10 līdz 18, bet sestdienās no plkst.9 līdz 13. Citus pasta pakalpojumus būs iespējams saņemt trīs tuvākajā apkārtnē strādājošajās pasta nodaļās: Rīgas 17.pasta nodaļā tirdzniecības centrā Domina Ieriķu ielā 3; Rīgas 35.pasta nodaļā Rumbulas ielā 7 un Rīgas 39.pasta nodaļā Brīvības gatvē 211.

Klienti, kas dzīvo Rīgas 84.pasta nodaļas teritorijā, par īslaicīgajām pasta pakalpojumu sniegšanas izmaiņām nodaļas rekonstrukcijas periodā tiks informēti ar īpašiem paziņojumiem pastkastītēs.

Latvijas Pasts 2017.gadā uzsācis vairāku projektu īstenošanu klientiem labvēlīgākas vides veidošanā – piemēram, jaunajiem vecākiem draudzīgas pasta nodaļas, īpaša dizaina drošas velonovietnes, daudzfunkcionāla klientu plūsmas vadības sistēma, kas pakalpojumiem pasta nodaļās ļauj pieteikties arī attālināti, izmantojot Latvijas Pasta mobilo lietotni viedtālrunī.

Rīgas 84.pasta nodaļa klientus jaunā veidolā gaidīs no 21.novembra.


Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505 
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts

Klientu serviss