Rīgas 3.pasta nodaļas klientiem no 15.janvāra sūtījumu saņemšanai izveidots īpašs izsniegšanas punkts

09.01.2018

Rīgas 3.pasta nodaļas klientiem no 15.janvāra sūtījumu saņemšanai izveidots īpašs izsniegšanas punkts

Sūtījumu ērtākai saņemšanai no 2018.gada 15.janvāra sāk darboties īpašs izsniegšanas punkts, kas paredzēts klientiem, kas līdz šim sūtījumus saņēma Rīgas 3.pasta nodaļā t/c Mols, Krasta ielā 46. Turpmāk Latvijas Pasta klientiem, kuru dzīvojamās teritorijas pasta indekss ir LV-1003 un LV-1019, sūtījumu izsniegšana tiks nodrošināta Rīgā, Jersikas ielā 12/14. Lēmums par atsevišķa sūtījumu izsniegšanas punkta izveidi pieņemts, ņemot vērā sūtījumu skaita pieaugumu un Rīgas 3.pasta nodaļas ierobežoto platību tirdzniecības centra telpās. 

Jaunā Latvijas Pasta pakalpojumu sniegšanas vieta paredzēta tikai sūtījumu izsniegšanai, tādējādi paātrinot klientu apkalpošanas procesu un nodrošinot maksimālas ērtības klientiem, kam nav nepieciešami citi pasta pakalpojumi. Savukārt visus pārējos pasta pakalpojumus arī turpmāk būs iespējams saņemt Rīgas 3.pasta nodaļā t/c Mols telpās.

Sūtījumu izsniegšanas punkta darbalaiks Jersikas ielā 12/14 pielāgots tā, lai sūtījumus izdevīgi varētu saņemt arī  strādājošie klienti: katru darbdienu no plkst.8 līdz 19 un sestdienās no plkst.10 līdz 15. Pie izsniegšanas punkta iespējams bez maksas novietot automašīnu, un tam ērti var piekļūt ar sabiedrisko transportu.

Par plānotajām izmaiņām sūtījumu saņemšanas procesa uzlabošanai visi Latvijas Pasta klienti, kuru dzīvojamās teritorijas pasta indekss ir LV-1003 un LV-1019, tiek informēti ar speciāliem paziņojumiem pastkastītēs. 

Sīkāku informāciju par plānoto sūtījumu izsniegšanas punkta darbību iespējams iegūt, zvanot pa tālruni 67241751. 

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505 
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts

Klientu serviss