Latvijas Pasta Eksprespasts – vairāk sūtījumu, jauni klienti un servisa modernizācija

11.06.2018

Latvijas Pasta Eksprespasts – vairāk sūtījumu, jauni klienti un servisa modernizācija

Latvijas Pasta Eksprespasts, kas specializējas kurjerpasta pakalpojumu sniegšanā, 2018.gada pirmajos mēnešos palielinājis gan piegādāto sūtījumu un ieņēmumu apjomu, gan apkalpoto klientu skaitu, kā arī uzlabojis klientu un kurjeru ērtības, nodrošinot sūtījumu izsniegšanas un klientu parakstu digitālu reģistrāciju, izveidojot mūsdienīgu interneta mājas lapu, atjaunojot sūtījumu piegādēm izmantoto autoparku un radot vizuāli un funkcionāli jaunu darba ietērpu visiem kurjeriem.

E-komercijas sūtījumi ir viens no augošākajiem Latvijas Pasta pakalpojumu segmentiem, un to apliecina arī Latvijas Pasta kurjerpakalpojumu sniedzēja Eksprespasts sūtījumu apjoma un klientu skaita pieaugums. Aktīvi modernizējot pakalpojumu un servisa kvalitāti, Latvijas Pasta Eksprespasta ieņēmumi 2018.gada 1.ceturksnī auguši par 10% salīdzinājumā ar analogu periodu 2017.gadā, savukārt klientu skaits palielinājies par 13%. 

Eksprespasta klientu vidū ir visi lielākie Latvijas internetveikali, to vidū, piemēram, 220.lv, 1a.lv, Membershop.lv, RDveikals.lv u.c., un var prognozēt, ka līdz šā gada beigām to skaits palielināsies ar vairākiem specializētiem tirgotājiem. Pārrobežu sūtījumu kontekstā lielākais ienākošo sūtījumu apjoms ir no Aliexpress.com, Alibaba.com, dhgate.com, kam seko virkne citu interneta veikalu.

Veiksmīgās sadarbības pamatā ir ne tikai Latvijas Pasta nodrošinātais plašākais piegādes tīkls Latvijā, bet arī efektīvā datu apmaiņas sistēma, kas informāciju par pasūtījumiem ļauj maksimāli ātri nodot kurjeru rīcībā, un individuāli klientu apkalpošanas risinājumi. Sūtījumu izsniegšana pēc klienta izvēles tiek nodrošināta gan tieši rokās, gan kādā no vairāk nekā 500 pasta pakalpojumu sniegšanas vietām, gan arī 56 Circle-K degvielas uzpildes stacijās, kas sniedz šo servisu 24 stundas diennaktī septiņas dienas nedēļā.

Patlaban visi vairāk nekā 70 Eksprespasta kurjeri aprīkoti ar mobilajiem termināļiem, kuros tiek fiksēts izsniegšanas fakts un klienta paraksts, nodrošinot precīzu piegādes laika kontroli un tūlītēju datu apmaiņu. Savukārt eksprespasta sūtījumu kvalitatīvākām piegādēm 2018.gadā iegādāti 34 jauni kravas mikrobusi, kas izvēlēti atbilstoši Eksprespasta nepieciešamo funkciju veikšanai gan no kravnesības, gan ietilpības viedokļa. Tie ir jaudīgāki, taču vienlaikus ekonomiskāki un draudzīgāki, bet to manevrēšana un veiktspēja ir krietni ērtāka. 

2018.gadā izveidota arī jauna Eksprespasta interneta mājas lapas versija, nodrošinot modernu un klientam maksimāli ērtu funkcionalitāti, piemēram, cenu kalkulatoru, kas jebkuram klientam ļauj noskaidrot sava sūtījuma izmaksas un potenciālo pārsūtīšanas laiku. Vienlaikus visi kurjeri apgādāti ar jaunu un ērtu darba ietērpu, kam ir vizuāli vienots stils.

Latvijas Pasta Eksprespasts nodrošina kurjera pakalpojumus Latvijā un uz 58 ārvalstīm; īpaši ērti piegādes nosacījumi ir uz tuvākajām kaimiņvalstī, piemēram, Lietuvā Eksprespasts sūtījumus var piegādāt arī uz 700 pasta nodaļām un 90 paku termināļiem.

2017.gadā Latvijas Pasta Eksprespasta kopējais visa veida sūtījumu pieaugums attiecībā pret 2016.gadu sasniedza 10%. Eksprespasta piegādāto e-komercijas sūtījumu izsniegšana Circle-K degvielas uzpildes staciju tīklā 2017.gadā pieauga par 38 000 vienību jeb 78% salīdzinājumā ar 2016.gadu.

 

Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505 
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts

Klientu serviss