Pāriet uz galveno saturu

28. Jūlijs

“Latvijas Pasts” izmēģinās jaunu zvanu analīzes sistēmas rīku

Piesaistot Eiropas Savienības finansējumu, “Latvijas Pasts” no jūlija uz sešiem mēnešiem Klientu atbalsta komandas darbā ieviesīs jaunu mākslīgā intelekta rīku. Tā ir zvanu analīzes sistēma, kas uztver un fiksē ne tikai klientu pateikto vārdu kontekstu, bet arī spēj analizēt paustās emocijas.
“Latvijas Pasts” izmēģinās jaunu zvanu analīzes sistēmas rīku

“Latvijas Pasts” noslēdzis līgumu ar Latvijas informācijas tehnoloģiju klasteri un uzņēmumu SIA “Asya” par mākslīgajā intelektā balstīta sarunu analīzes risinājuma – “Pitch Patterns” – izmēģināšanu sešu mēnešu periodā. To pilnā apmērā finansē Eiropas Savienības Atveseļošanās un noturības mehānisma fonds.

SIA “Asya” izstrādātā zvanu analīzes sistēma “Pitch Patterns” paredzēta klientu atbalsta sniegšanas pilnveidošanai, jo šis mākslīgā intelekta rīks spēj izvērtēt ne tikai pateiktā nozīmi, bet arī sasaistīt to kopā ar paustajām emocijām, kas atklājas, piemēram, cilvēka balss tonī.

Iegūstot detalizētu informāciju, ir iespējams izkopt mērķauditorijas vajadzībām atbilstošākos komunikācijas modeļus, tā ilgtermiņā efektivizējot atbalsta sniegšanas procesu.

Aktivitātes mērķis ir izmēģināt tehnoloģijas un risinājumus, lai pārliecinātos par to piemērotību un efektivitāti pirms to iegādes un ieviešanas uzņēmuma ikdienas darbā.