Problēmas pieteikums
Pieteikumus izskatām Pasta klientu atbalsta komandas darba laikā
To vari pārbaudīt, sekojot līdzi informācijai sadaļā "Izsekot sūtījumu".
Lai Tu vienmēr būtu informēts, kad Tavā kontā tiek ieskaitīta nauda, piesakies SMS pakalpojumam. Savukārt, ja Tev ir Pasta maksājumu karte, visas kontā notiekošās darbības vari pārvaldīt, izmantojot Pasts Pay aplikāciju.
Ja to nevēlies, tad šo informāciju vari noskaidrot Pasta klientu centros vai pasta nodaļās.
Ja esi privātpersona vai juridiska persona bez noslēgta sadarbības līguma ar Pastu, dodies uz pašapkalpošanās vietni https://mans.pasts.lv un veic sūtījumu (vēstuļu vai paku) noformēšanu.
Vietnē jānorāda :
Preses izdevumus vari ērti abonēt mājaslapā www.abone.lv, kur atradīsi visus aktuālākos piedāvājumus. Izvēloties abonēt elektroniski, pārliecinies par piegādes adreses precizitāti!
Tāpat preses izdevumus var pasūtīt klātienē klientu centros un pasta nodaļās, un pie pastnieka.
Pensiju nākamajā darba dienā vari saņemt, vēršoties klātienē klientu centrā vai pasta nodaļā, tāpat vari pieteikt tās atkārtotu piegādi savā dzīvesvietā, sazinoties ar mūsu klientu atbalsta komandu.
To vari redzēt sadaļā "Izsekot sūtījumu".
Tiklīdz sūtījumu nododam saņēmēja valsts pasta operatoram, piegādi nodrošina attiecīgās valsts pasta operators.
Sūtītājs var pieteikt sūtījuma meklēšanu, ja sūtījums nav piegādāts saņēmējam. Ja to piesaka ātrāk par vienu mēnesi no nosūtīšanas brīža, tas ir maksas pakalpojums. Ja ir pagājušas 30 dienas, tiek uzsākta bezmaksas starptautiskā izmeklēšana.
Pieteikumus izskatām Pasta klientu atbalsta komandas darba laikā