Problēmas pieteikums
Pieteikuma izskatīšana notiek Pasta klientu atbalsta komandas darba laikā
Aicinām sekot līdzi informācijai sadaļā Izsekot sūtījumu.
Aicinām pieslēgt SMS pakalpojumu, doties uz pasta nodaļu vai klientu centu, vai izmantot Pasts Pay aplikāciju, ja Tev ir Pasta maksājumu karte,
Ja esi privātpersona vai juridiska persona bez noslēgta sadarbības līguma ar Pastu, dodies uz pašapkalpošanās vietni https://mans.pasts.lv un veic sūtījumu (vēstuļu vai paku) noformēšanu
Vietnē jānorāda :
Abonēt vari mājaslapā www.abone.lv, pasta nodaļās un pie pastnieka. Uzsveram, ka vēlams pirms pabeigt abonēšanu e-vietnē, pārliecināties par adreses pareizību.
Pensiju nākamajā darba dienā var saņemt pasta nodaļā vai pieteikt atkārtotu piegādi!
Sūtījumu vari izsekot Izseko sūtījumu sadaļā.
Tiklīdz sūtījums tiek nodots saņēmēja valsts pasta operatoram, piegādi nodrošina attiecīgās valsts pasta operators. Sūtītājs var pieteikt sūtījuma meklēšanu, ja sūtījums nav piegādāts saņēmējam. Ja to piesaka ātrāk par vienu mēnesi no nosūtīšanas brīža, pakalpojums ir maksas. Ja ir pagājušas 30 dienas, tiek uzsākta bezmaksas starptautiskā izmeklēšana.
Pieteikuma izskatīšana notiek Pasta klientu atbalsta komandas darba laikā