Pāriet uz galveno saturu
Pārvirzīšana pasta sūtījumiem

Sūtījumu pārvirzīšana

Sūtījuma pārvirzīšana nodrošina tā piegādi uz Tevis izvēlētu adresi vai piegādes vietu, kas atšķiras no sākotnējās adreses 

Kā pārvirzīt sūtījumu?

Ja esi pieteicies SMS paziņojumiem, saņemsi īsziņu ar saiti sūtījuma pārvirzīšanai. Sūtījumu varēsi novirzīt uz:

  • klientu centru vai pasta nodaļu;
  • citu adresi;
  • pakomātu.

Tu jau esi saņēmis īsziņu telefonā par sūtījuma saņemšanu

Spied uz unikālo saiti un izvēlies jauno sūtījuma piegādes vietu

Kad sūtījums būs piegādāts jaunajā adresē, saņemsi jaunu īsziņu

Ņem vērā!

Ja sūtījums būs piegādāts pakomātā, to nevarēs pārvirzīt.

Pārvirzīšana nav iespējama:

  • muitas kontrolei pakļautiem sūtījumiem;
  • ierakstītiem vai apdrošinātiem sūtījumiem saņemšanai mūsu pakomātos, kuriem pievienots paziņojums par izsniegšanu;
  • sūtījumiem ar pēcapmaksu saņemšanai mūsu pakomātos, kuru izmērs pārsniedz noteiktos sūtījuma izmērus 38 cm x 38 cm x 58 cm;
  • sūtījumiem, kuriem nosūtītājs nav norādījis saņēmēja tālruņa numuru, un saņēmējs nav pieteicies SMS paziņojumu saņemšanai.
Sūtījumu pārvirzīšana

Cenrādis

Pakomāts

Pārvirzi uz pakomātu.

0,00 €

ar PVN

Klientu centrs vai pasta nodaļa

Pārvirzi uz klientu centru vai pasta nodaļu.

1,89 €

ar PVN

Piegāde ar kurjeru

Uz klienta izvēlētu adresi.

4,99 €

ar PVN