Pāriet uz galveno saturu

Piegāde adresē

Ierakstītas un apdrošinātas vēstules tiek piegādātas klienta adesē un izsniegtas pret parakstu.

Izsekot sūtījumu

Piegāde klientam pie durvīm

Eksprespasta sūtījumi tiek nogādāti adresātam rokās, taču gadījumā, ja adresāts piegādes laikā nav bijis mājās, pasta kastītē tiek atstāts aicinājums “Jums ir atnācis sūtījums”, šajā gadījumā jārīkojas sekojoši:
No aicinājumā uzrādītiem telefona numuriem, jāizvēlas un jāzvana uz to numuru, kas atbilst Tavai adresei.
Lai operatīvāk veiktu Tava sūtījuma atkārtotu piegādi, iepriekš jāpārliecinās, vai vari atbildēt uz sekojošiem jautājumiem: adresāts, adrese, sūtījuma numurs, datums un laiks, kad kurjers ir mēģinājis piegādāt sūtījumu, datumu un laiku, kad varētu veikt atkārtotu sūtījumu piegādi.

Neprecīza adresāta informācija

Ja uz sūtījuma nav pilnīgas informācijas par adresātu – norādīts tikai Tavs vārds, vārda daļa vai tikai uzvārds – pasta darbinieks nevar pārliecināties, ka Tu esi persona, kura tiesīga saņemt sūtījumu. 
Šādos gadījumos:

  • Ja sūtītājs ir privātpersona - vērsies pie sūtītāja ar lūgumu precizēt adresāta datus pie viņa valsts pasta operatora.
  • Ja sūtītājs ir pārrobežu internetveikals – saņemot pasta sūtījumu, Tev jāuzrāda personu apliecinošs dokuments un dokuments, kurā redzama saistība ar konkrēto pasta sūtījumu.
Ņem vērā!

Ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu Tu vari saņemt tieši rokās adresē, kas norādīta uz sūtījuma, pasta nodaļā vai pie pastnieka. Ja sūtījuma piegādes laikā Tu neesi sastopams norādītajā adresē, mēs atstājam aicinājumu ierasties pēc sūtījuma pasta nodaļā. Ja neieradīsies pēc sūtījuma, pēc 5 dienām saņemsi atkārtotu aicinājumu. Ja 30 dienu laikā pēc pirmā aicinājuma saņemšanas neieradīsies pēc sūtījuma, sūtījums tiks atgriezts sūtītāja norādītajā adresē.
Lai ietaupītu savu laiku un rūpes, pilnvaro citu personu Tavu pasta sūtījumu saņemšanai. Pilnvarotā persona sūtījumus var saņemt, uzrādot pilnvaru un pasi vai personas apliecību.

Ierakstīti un apdrošināti pasta sūtījumi

Bojāts sūtījums

Ja tiek konstatēts satura iztrūkums, bojājums, svara nepilnība vai cita neatbilstība pavaddokumentos norādītajai informācijai, tiek..

Kļūsti par biznesa klientu

  • Norēķinies par pakalpojumiem reizi mēnesī.
  • Izmanto pasta pakalpojumus, neizejot no biroja.
  • Nodrošināsim personīgo konsultantu.
     

Kļūsti par biznesa klientu