27. oktobris
Ziepniekkalnā atklās “Latvijas Pasta” klientu centru

“Latvijas Pasts”, pielāgojoties mainīgajiem cilvēku paradumiem, pakāpeniski Latvijā ievieš jaunā koncepta klientu centrus. Arī Ziepniekkalna pasta nodaļa no Dižozolu ielas 21 pārcelsies uz Dižozolu ielu 23, iegūstot klientu centra “Ziepniekkalns” nosaukumu.
Pasta un maksājumu pakalpojumi šeit būs pieejami katru darba dienu no plkst. 9.00 līdz 18.00.
Jaunās telpas ir pielāgotas piekļuvei cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem un arī ar bērnu ratiņiem, turklāt pie tirdzniecības centra atrodas automašīnu stāvlaukums.
Attīstoties e-komercijai, aizvien vairāk klientu novērtē priekšrocības, kas rodas, saņemot vai nosūtot sūtījumus pakomātos. 140 zilās krāsas pakomāti ir pieejami rīdziniekiem, kuru atrašanās vietas ir apkopotas www.pasts.lv/pastatikls.
Pagājušajā gadā visi uzņēmuma āra pakomāti aprīkoti ar papildu funkcionalitāti: tajos integrēta vēstuļu kastītes funkcija. Tas nozīmē, ka, dodoties pie pakomāta, lai saņemtu vai nosūtītu sūtījumu, vienlaikus ikviens var parūpēties arī par savas korespondences nosūtīšanu, to ievietojot zem darba ekrāna esošajā atverē, kas marķēta ar uzrakstu “Vēstuļu kastīte”.
Izmantojot pakomātu pakalpojumu, iespējams nosūtīt arī ierakstītas vai apdrošinātas vēstules, tās iepriekš noformējot pašapkalpošanās vietnē mans.pasts.lv. Pašapkalpošanās vietne ne tikai apvieno plašu pasta pakalpojumu klāstu, ko viegli noformēt elektroniski, bet arī vienuviet saglabā visu informāciju par klienta sūtījumiem.
Šogad “Latvijas Pasts” paredzējis atvērt līdz 20 jaunā koncepta klientu centrus visā Latvijā. Citviet jaunais koncepts tiks ieviests esošajās telpās, bet citur – jaunās, primāri – tirdzniecības centros.


