22.01.2024
Ozolnieku iedzīvotāji pasta pakalpojumus saņems savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma

Transformējot "Latvijas Pasta" darbību uz mūsdienīgu un ilgtspējīgu, kā arī pielāgojot to reālām klientu vajadzībām, Ozolnieku iedzīvotāji turpmāk pasta pakalpojumus saņems ekonomiski saimnieciskā un klientiem īpaši draudzīgā veidā – dzīvesvietā pēc pieprasījuma. Secīgi, pastnieks pēc pieprasījuma ieradīsies klienta dzīvesvietā nākamajā darba dienā laikā no plkst. 8.00 līdz 16.30. Pasta pakalpojumus varēs saņemt arī Pasta centrā "Jelgava".
Pastnieka sniegtie pasta pakalpojumi klienta dzīvesvietā ir izdevīgi, droši un ērti, jo pastnieks klienta dzīvesvietā sniedz tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta nodaļā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā u.c.
Saņemot aicinājumu par sūtījuma izņemšanu, Ozolnieku iedzīvotāji var pieteikt sūtījuma bezmaksas piegādi savā dzīvesvietā, piesakot to pa tālruni 27008001 vai 67008001. Bez iepriekšēja pieteikuma sūtījumus var saņemt arī Pasta centrā "Jelgava". Ozolnieku iedzīvotāji ir aicināti izmantot arī pakomātu priekšrocības. Ozolniekos pakomāts ir novietots Meliorācijas ielā 2, savukārt Jelgavā – Dobeles šosejā 47a, Rīgas ielā 11a, Rīgas ielā 50, Katoļu ielā 18, Rūpniecības ielā 77a, Meiju ceļā 10 un Akadēmijas ielā 20. "Latvijas Pasta" pakomātu karte atrodama šeit.
Papildus atgādinām, ka Ozolniekos vēstuļu kastītes atrodas Skolas ielā 1b un Skolas ielā 9.
Ozolnieku iedzīvotājiem, kuri izmanto PNS pakalpojumu, "Latvijas Pasts" piedāvā arī VISA maksājumu debetkartes priekšrocības. Ar šo karti, kas ir saistīta ar PNS kontu, var norēķināties tirdzniecības vietās un iepirkties internetā, kā arī izņemt skaidru naudu gan pasta nodaļās, gan jebkurā bankomātā.
"Latvijas Pasts" Ozolnieku klientiem piedāvā arī alternatīvus pensiju saņemšanas veidus, piemēram, ar pastnieka palīdzību, pārskaitījuma formātā, izmantojot "Latvijas Pasta" VISA karti, vai Pasta centrā "Jelgava". "Latvijas Pastam" ir līgums ar VSAA par pensiju piegādi saņēmēju dzīvesvietā. Šo risinājumu izmanto vairāk nekā 50 tūkst. Latvijas senioru, un šis skaidras naudas piegādes pakalpojums klientam izmaksās 2,39 eiro.
Ozolnieku iedzīvotāji par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām tiks informēti ar īpašiem paziņojumiem savās pastkastītē. Jautājumu gadījumā par "Latvijas Pasta" sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī saņemt citu atbalstu, klienti aicināti sazināties, zvanot: 67008001 vai 27008001; vai rakstot: info@pasts.lv.
"Latvijas Pasta" stratēģiskās pārmaiņas ietver gan efektīvu un kvalitatīvu pakalpojumu ieviešanu, gan uzlabojumus sūtījumu piegādēs un klientu apkalpošanā. Pamatojoties uz klientu paradumiem, konkrētas apdzīvotas teritorijas iedzīvotāju skaitu, pasta pakalpojumu izmantošanas apjomu un saimnieciskās darbības rezultātiem, pasta pakalpojumi tiek sniegti pasta nodaļās, pasta pakalpojumu sniegšanas vietās vai ar pastnieka starpniecību klienta dzīvesvietā.