Saņemot ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu, pārbaudi tā saturu pasta kurjera klātbūtnē
Ja tiek konstatēts satura iztrūkums, bojājums, svara nepilnība vai cita neatbilstība pavaddokumentos norādītajai informācijai, tiek sastādīts atbilstošs akts, kuru paraksta sūtījuma saņēmējs un pasta darbinieks. Vienlaikus arī nosūtītājs var vērsties pie pasta operatora ar lūgumu izskatīt radušos situāciju.
VAS "Latvijas Pasts" uzsāks pārbaudi, lai noteiktu bojājuma cēloni
Ja sūtījumu atver bez pasta darbinieka klātbūtnes, viņš nevar konstatēt satura neatbilstību un bojājumus. Šādā gadījumā Tev ir iespēja vērsties ar pretenzijām pie nosūtītāja.
Ja sūtījuma satura bojājums vai iztrūkums atklājas vēlāk, uzņem fotoattēlus, kuros fiksēti bojājumi, apraksti tos un sazinies ar nosūtītāju par preces apmaiņas vai naudas atgriešanas iespējām. Šādos gadījumos kompensēt bojājumus nav VAS "Latvijas Pasts" atbildība, taču mēs varam palīdzēt ar konsultācijām, lai Tavas turpmākās darbības atbilstu noteiktajai kārtībai.