Pāriet uz galveno saturu

Bojāts sūtījums

Nozaudēts un/vai bojāts pakomātu sūtījums

Ja konstatēti bojājumi vai neatbilstības, tiek sastādīts akts, un saņēmējam vai nosūtītājam jāiesniedz iesniegums situācijas risināšanai.

content.image_alt

Saņemot ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu, pārbaudi tā saturu pasta kurjera klātbūtnē

Ja konstatēts satura iztrūkums, bojājums, svara nepilnība vai cita neatbilstība pavaddokumentos norādītajai informācijai, tiek sastādīts akts, ko paraksta sūtījuma saņēmējs un pasta darbinieks. Vienlaikus arī nosūtītājs var vērsties pie pasta operatora, lai tiktu izskatīta radusies situācija.

 

Pasts uzsāks pārbaudi, lai noteiktu bojājuma cēloni

Ja sūtījumu atver bez pasta darbinieka klātbūtnes, nevaram konstatēt satura neatbilstību un bojājumus. Šādā gadījumā vari vērsties ar pretenzijām pie nosūtītāja.


Ja sūtījuma satura bojājums vai iztrūkums atklājas vēlāk, uzņem fotoattēlus, fiksējot bojājumus, apraksti tos un sazinies ar nosūtītāju par preces apmaiņas vai naudas atgriešanas iespējām. Šādos gadījumos kompensēt bojājumus nav Pasta atbildība, taču mēs varam konsultēt, lai Tavas turpmākās darbības atbilstu noteiktajai kārtībai.