Pāriet uz galveno saturu

Izziņas par reģistrēta sūtījuma izsniegšanu

Sūtītājs un saņēmējs sešu mēnešu laikā no ierakstīta vai apdrošināta iekšzemes pasta sūtījuma nodošanas dienas var lūgt informāciju par sūtījuma izsniegšanu, ja nepieciešams paraksts un precīzs datums par sūtījuma izsniegšanu.

To var izdarīt:

  • klientu centrā vai pasta nodaļā iesniedzot iesniegumu un pievienojot nepieciešamos papildu dokumentus;
  • noformējot iesniegumu un apmaksu elektroniski.

Izziņas veidi

Ir pieejami trīs izziņas iesniegumu veidi: 

  • izziņa par reģistrēta sūtījuma izsniegšanu; 
  • steidzama iekšzemes izziņa par reģistrēta sūtījuma izsniegšanu;
  • izziņa par iekšzemes reģistrēta sūtījuma izsniegšanu no sešu mēnešu līdz divu gadu periodā.

Piesaki pakalpojumu

Ja esi sūtītājs, pakalpojumu vari pieteikt jebkurā klientu centrā vai pasta nodaļā, iesniedzot aizpildītu iesniegumu un uzrādot čeka vai kvīts oriģinālu. Ja izmantots pakalpojums "Paziņojums par izsniegšanu", bet paziņojums nav saņemts, maksa netiek iekasēta.

Ja esi saņēmējs un zini sūtījuma numuru, pakalpojumu vari pieteikt jebkurā klientu centrā vai pasta nodaļā, iesniedzot aizpildītu iesniegumu. Tajā obligāti jānorāda sūtījuma numurs, sūtītāja un saņēmēja vārds, uzvārds/nosaukums un adreses, kā arī sūtītāja kontaktinformācija. Iesniegumu izskatīsim mēneša laikā.

Izziņa

2.20€

Jebkura veida sūtijumam

Izziņa par reģistrēta sūtījuma piegādi