Pāriet uz galveno saturu
Iesniegumi pārrobežu sutījumiem

Sūtījuma glabāšanas termiņa pagarināšana

Ja esi sūtītājs – pakalpojumu var pieteikt jebkurā klientu centrā vai pasta nodaļā, vai iesniegt to elektroniski, iesniedzot aizpildītu iesniegumu un uzrādot čeka vai kvīts oriģinālu par sūtījuma nosūtīšanu. 


Ja esi adresāts un zini sūtījuma numuru – pakalpojumu var pieteikt jebkurā klientu centrā vai pasta nodaļā, vai iesniegt to elektroniski, iesniedzot  iesniegumu.


Iesniegumā jānorāda:

  • sūtījuma numurs, sūtītāja vārds, uzvārds vai juridiskas personas nosaukums un kontaktinformācija; 
  • adresāta vārds, uzvārds vai juridiskas personas nosaukums un kontaktinformācija;
  • termiņš, līdz kuram pagarināt sūtījuma glabāšanu.

Iesniegumu izskatām trīs darba dienu laikā.

Iesniegumi

Sūtījuma glabāšanas termiņa pagarināšana

Adresāts var pagarināt saņemtā pārrobežu ierakstīta vai apdrošināta pasta sūtījuma glabāšanas termiņu klientu centrā vai pasta nodaļā līdz diviem mēnešiem no tā saņemšanas dienas.

Ja esi adresāts un zini sūtījuma numuru – pakalpojumu var pieteikt jebkurā klientu centrā vai pasta nodaļā, iesniedzot aizpildītu iesniegumu (klienti, kuriem noslēgts līgums, pakalpojumu var pieteikt Pasta Pakalpojumu pārdošanas daļā.

Iesniegumā jānorāda:

  • sūtījuma numurs;
  • sūtītājs;
  • adresāta juridiskas personas nosaukums un kontaktinformācija (kontakttālrunis un e-pasta adrese);
  • termiņš, līdz kuram pagarināt sūtījuma glabāšanu.
Svarīgi!

Aizpildīto iesniegumu var iesniegt jebkurā pasta nodaļā. Iesniegums tiek izskatīts ne vēlāk kā trīs darba dienu laikā.

Cenrādis

Pakām un vēstulēm, kas satur preces vai sīkus priekšmetus, papildu  notiekta maksa par sūtījuma glabāšanu klientu centrā vai pasta nodaļā 0.50 € diennaktī (neieskaitot brīvdienas un svētku dienas). Maksu nepiemērojam vēstulēm līdz 500 g. 

Sūtījuma glabāšanas termiņa pagarināšana

Par katru sūtījumu

2.20 €‎

bez PVN