Pāriet uz galveno saturu
Iesniegumi sutījumiem

Sūtījuma glabāšanas termiņa pagarināšana

Uzglabā savu sūtījumu klientu centrā vai pasta nodaļā līdz diviem mēnešiem no saņemšanas dienas.

Piesaki pakalpojumu

Ja esi sūtītājs, pakalpojumu vari pieteikt jebkurā klientu centrā vai pasta nodaļā, vai arī elektroniski – iesniedzot aizpildītu iesniegumu un uzrādot čeka vai kvīts oriģinālu par sūtījuma nosūtīšanu.

Ja esi saņēmējs un zini sūtījuma numuru, pakalpojumu vari noformēt klientu centrā, pasta nodaļā vai arī elektroniski.
Klienti, kuriem ir noslēgts līgums, pakalpojumu var pieteikt Pasta pakalpojumu pārdošanas daļā.

Glabāšanas termiņu var pagarināt līdz pat diviem mēnešiem no dienas, kad sūtījums ir pieņemts glabāšanā.

Iesniegumā jānorāda:

  • sūtījuma numurs;
  • sūtītājs;
  • saņēmēja juridiskas personas nosaukums un kontakttālrunis un e-pasta adrese);
  • termiņš, līdz kuram pagarināt sūtījuma glabāšanu.
Svarīgi!

Aizpildīto iesniegumu var iesniegt jebkurā pasta nodaļā un arī elektroniski. Iesniegumu izskatām trīs darba dienu laikā.

Cenrādis

Pakām un vēstulēm, kas satur preces vai sīkus priekšmetus, papildu noteikta maksa par sūtījuma glabāšanu virs 10 diennaktīm klientu centrā vai pasta nodaļā 1,00 € diennaktī par katru sūtījumu (ieskaitot brīvdienas un svētku dienas). Maksu nepiemērojam vēstulēm līdz 500 g. 

Sūtījuma glabāšanas termiņa pagarināšana

Par katru sūtījumu

2,20 €‎

bez PVN