
Adresāts var pagarināt saņemtā pārrobežu ierakstīta vai apdrošināta pasta sūtījuma glabāšanas termiņu klientu centrā vai pasta nodaļā līdz diviem mēnešiem no tā saņemšanas dienas.
Ja esi adresāts un zini sūtījuma numuru – pakalpojumu var pieteikt jebkurā klientu centrā vai pasta nodaļā, iesniedzot aizpildītu iesniegumu (klienti, kuriem noslēgts līgums, pakalpojumu var pieteikt Pasta Pakalpojumu pārdošanas daļā.
Iesniegumā jānorāda:
- sūtījuma numurs;
- sūtītājs;
- adresāta juridiskas personas nosaukums un kontaktinformācija (kontakttālrunis un e-pasta adrese);
- termiņš, līdz kuram pagarināt sūtījuma glabāšanu.
Aizpildīto iesniegumu var iesniegt jebkurā pasta nodaļā. Iesniegums tiek izskatīts ne vēlāk kā trīs darba dienu laikā.
Cenrādis
Pakām un vēstulēm, kas satur preces vai sīkus priekšmetus, papildu notiekta maksa par sūtījuma glabāšanu klientu centrā vai pasta nodaļā 0.50 € diennaktī (neieskaitot brīvdienas un svētku dienas). Maksu nepiemērojam vēstulēm līdz 500 g.
Sūtījuma glabāšanas termiņa pagarināšana
Par katru sūtījumu
2.20 €
bez PVN