Piesaki pakalpojumu
Ja esi sūtītājs, pakalpojumu vari pieteikt jebkurā klientu centrā vai pasta nodaļā, vai arī elektroniski – iesniedzot aizpildītu iesniegumu un uzrādot čeka vai kvīts oriģinālu par sūtījuma nosūtīšanu.
Ja esi saņēmējs un zini sūtījuma numuru, pakalpojumu vari noformēt klientu centrā, pasta nodaļā vai arī elektroniski.
Klienti, kuriem ir noslēgts līgums, pakalpojumu var pieteikt Pasta pakalpojumu pārdošanas daļā.
Glabāšanas termiņu var pagarināt līdz pat diviem mēnešiem no dienas, kad sūtījums ir pieņemts glabāšanā.
Iesniegumā jānorāda:
- sūtījuma numurs;
- sūtītājs;
- saņēmēja juridiskas personas nosaukums un kontakttālrunis un e-pasta adrese);
- termiņš, līdz kuram pagarināt sūtījuma glabāšanu.