Pāriet uz galveno saturu

Pakas saņemšana

Ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu vari saņemt norādītajā adresē, klientu centrā vai pasta nodaļā, vai pie pastnieka.

Izsekot sūtījumu

Bizness

Sūtījumu saņemšanas veidi

Ajoma atlaides sūtot uz pakomātu

Pakomātā

Saņemšanai pakomātā var sūtīt no citiem Pasta pakomātiem, klientu centriem un pasta nodaļām, ar kurjeru un no interneta veikaliem. Pakomātā sūtījums tiek uzglabāts līdz septiņām dienām un ir izsekojams. Piegādes brīdī saņemsi īsziņu ar pakomāta adresi un kodu nodalījuma atvēršanai.

Ar kurjeru

Ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu vari saņemt tieši rokās norādītajā adresē, klientu centrā vai pasta nodaļā, vai pie pastnieka. Ja sūtījuma piegādes laikā adresāts nav sastopams norādītajā adresē, atstāsim aicinājumu ierasties pēc sūtījuma klientu centrā vai pasta nodaļā. Ja neieradīsies pēc sūtījuma, pēc piecām dienām saņemsi atkārtotu aicinājumu.  

Klientu centrā vai pasta nodaļā

Visi sūtījumi ir izsekojami. Lai pārbaudītu sava sūtījuma statusu, ievadi saņemto 13 zīmju kodu. Kad sūtījums piegādāts klientu centrā vai pasta nodaļā, adresāts saņem īsziņu, kur norādīts konkrētais klientu centrs vai pasta nodaļa, kurā atrodas sūtījums.

Kļūsti par biznesa klientu

Saņem īpašus piedāvājumus, izdevīgākus nosacījumus un pielāgotus risinājumus saviem sūtījumiem!

Ierakstīti un apdrošināti pasta sūtījumi

Bojāts sūtījums

Saņemot ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu, pārbaudi tā saturu pasta darbinieka vai pastnieka klātbūtnē.

Ja redzi, ka sūtījumam trūkst satura, ir bojājumi, svara neatbilstība vai citi pārkāpumi, tiek sastādīts akts, ko paraksti Tu un pasta darbinieks. Arī sūtītājs var vērsties pie pasta operatora, lai situāciju izskatītu. Latvijas Pasts uzsāks pārbaudi, lai noskaidrotu bojājuma cēloni.

Ja sūtījumu atver bez pasta darbinieka klātbūtnes, mēs nevaram konstatēt bojājumus vai neatbilstības. Šādā gadījumā vari vērsties pie sūtītāja ar pretenziju.

Ja bojājumi vai iztrūkums atklājas vēlāk, nofotografē redzamo, apraksti bojājumus un sazinies ar sūtītāju par preces apmaiņu vai naudas atmaksu. Šādos gadījumos kompensācija nav Latvijas Pasta atbildība, taču mēs sniegsim konsultācijas, lai palīdzētu Tev rīkoties atbilstoši noteiktajai kārtībai.
 

Bizness

Nodrošini saviem klientiem ērtu bezmaksas sūtījumu atgriešanu visā Latvijā!

Ērta sūtījumu atgriešana

Piedāvājam biznesa klientiem ērtu un bezmaksas sūtījumu atgriešanu gan no ārzemēm, izmantojot konkrētās valsts pasta tīklu, gan no pakomātiem Latvijā, izmantojot Pasta pakomātu tīklu.

Sūtījumu atgriešana

2.15€ / par sūtījumu

Pilnvara sūtījumu saņemšanai

Izsniedzam sūtījumus Tev kā adresātam vai Tavai pilnvarotajai personai. Pilnvarotā persona varēs saņemt sūtījumus piegādes adresē, klientu centrā vai pasta nodaļā, uzrādot pasi vai personas apliecību, un pilnvaru, vai nosaucot pilnvaras numuru.

Pilnvaras noformēšana

Noformē pilnvaru klientu centrā vai pasta nodaļā: uzrādi pasi vai personas apliecību, norādi pilnvarotās personas vārdu, uzvārdu un personas kodu, izvēlieties beztermiņa pilnvaru vai pilnvaru uz noteiktu laiku. Lai noformētu pilnvaru, nav nepieciešama pilnvarotās personas klātbūtne.

Citas pilnvaras noformēšana

​Iesniedz notariāli vai bāriņtiesas apstiprinātas pilnvaras. Notariāls vai bāriņtiesas apstiprinājums ir nepieciešams, lai būtu pietiekama drošība, ka pilnvaru devusi konkrēta persona, jo notariālie akti, ko sagatavojis zvērināts notārs, ir publiski dokumenti un nav apstrīdami. Pilnvarā jābūt norādītam pilnvarojumam saņemt pasta sūtījumus.

Bizness

Pieejamie pakalpojumi biznesa klientiem

Viss

Sūtījumiem

Servisa pakalpojumi

Intergācijas

Citi

Kļūsti par biznesa klientu

  • Norēķinies par pakalpojumiem reizi mēnesī.
  • Izmanto pasta pakalpojumus, neizejot no biroja.
  • Nodrošināsim personīgo konsultantu.
     

Kļūsti par biznesa klientu