Kļūsti par biznesa klientu
Saņem īpašus piedāvājumus, izdevīgākus nosacījumus un pielāgotus risinājumus saviem sūtījumiem!
Saņemšanai pakomātā var sūtīt no citiem Pasta pakomātiem, klientu centriem un pasta nodaļām, ar kurjeru un no interneta veikaliem. Pakomātā sūtījums tiek uzglabāts līdz septiņām dienām un ir izsekojams. Piegādes brīdī saņemsi īsziņu ar pakomāta adresi un kodu nodalījuma atvēršanai.
Ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu vari saņemt tieši rokās norādītajā adresē, klientu centrā vai pasta nodaļā, vai pie pastnieka. Ja sūtījuma piegādes laikā adresāts nav sastopams norādītajā adresē, atstāsim aicinājumu ierasties pēc sūtījuma klientu centrā vai pasta nodaļā. Ja neieradīsies pēc sūtījuma, pēc piecām dienām saņemsi atkārtotu aicinājumu.
Visi sūtījumi ir izsekojami. Lai pārbaudītu sava sūtījuma statusu, ievadi saņemto 13 zīmju kodu. Kad sūtījums piegādāts klientu centrā vai pasta nodaļā, adresāts saņem īsziņu, kur norādīts konkrētais klientu centrs vai pasta nodaļa, kurā atrodas sūtījums.
Saņem īpašus piedāvājumus, izdevīgākus nosacījumus un pielāgotus risinājumus saviem sūtījumiem!
Saņemot ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu, pārbaudi tā saturu pasta darbinieka vai pastnieka klātbūtnē.
Ja redzi, ka sūtījumam trūkst satura, ir bojājumi, svara neatbilstība vai citi pārkāpumi, tiek sastādīts akts, ko paraksti Tu un pasta darbinieks. Arī sūtītājs var vērsties pie pasta operatora, lai situāciju izskatītu. Latvijas Pasts uzsāks pārbaudi, lai noskaidrotu bojājuma cēloni.
Ja sūtījumu atver bez pasta darbinieka klātbūtnes, mēs nevaram konstatēt bojājumus vai neatbilstības. Šādā gadījumā vari vērsties pie sūtītāja ar pretenziju.
Ja bojājumi vai iztrūkums atklājas vēlāk, nofotografē redzamo, apraksti bojājumus un sazinies ar sūtītāju par preces apmaiņu vai naudas atmaksu. Šādos gadījumos kompensācija nav Latvijas Pasta atbildība, taču mēs sniegsim konsultācijas, lai palīdzētu Tev rīkoties atbilstoši noteiktajai kārtībai.
Nodrošini saviem klientiem ērtu bezmaksas sūtījumu atgriešanu visā Latvijā!
Piedāvājam biznesa klientiem ērtu un bezmaksas sūtījumu atgriešanu gan no ārzemēm, izmantojot konkrētās valsts pasta tīklu, gan no pakomātiem Latvijā, izmantojot Pasta pakomātu tīklu.
2.15€ / par sūtījumu
Izsniedzam sūtījumus Tev kā adresātam vai Tavai pilnvarotajai personai. Pilnvarotā persona varēs saņemt sūtījumus piegādes adresē, klientu centrā vai pasta nodaļā, uzrādot pasi vai personas apliecību, un pilnvaru, vai nosaucot pilnvaras numuru.
Noformē pilnvaru klientu centrā vai pasta nodaļā: uzrādi pasi vai personas apliecību, norādi pilnvarotās personas vārdu, uzvārdu un personas kodu, izvēlieties beztermiņa pilnvaru vai pilnvaru uz noteiktu laiku. Lai noformētu pilnvaru, nav nepieciešama pilnvarotās personas klātbūtne.
Iesniedz notariāli vai bāriņtiesas apstiprinātas pilnvaras. Notariāls vai bāriņtiesas apstiprinājums ir nepieciešams, lai būtu pietiekama drošība, ka pilnvaru devusi konkrēta persona, jo notariālie akti, ko sagatavojis zvērināts notārs, ir publiski dokumenti un nav apstrīdami. Pilnvarā jābūt norādītam pilnvarojumam saņemt pasta sūtījumus.