
Sūtījumu saņemšana klientu centrā vai pasta nodaļā
Ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu vari saņemt klientu centrā vai pasta nodaļā.
Izsekot sūtījumu
Paziņojuma saņemšana par sūtījumu
Saņemot aicinājumu savā pastkastītē vai īsziņā par sūtījuma saņemšanu klientu centrā vai pasta nodaļā, vari pieteikt sūtījuma piegādi uz norādīto adresi.
Pakalpojumu iespējams pieteikt, zvanot uz aicinājumā norādīto tālruņa numuru.
Maksu par piegādi iekasēsim sūtījuma izsniegšanas brīdī.
Der zināt!
Saņemot ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu norādītajā klientu centrā vai pasta nodaļā, jāuzrāda personas apliecinošs dokuments.
Uzrādot autovadītāja apliecību, iespējams saņemt ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu, kura vērtība nepārsniedz 150 €. Sūtījumu var saņemt bez aicinājuma veidlapas, ja ir zināms sūtījuma numurs.
Lai ietaupītu laiku un rūpes, pilnvaro citu personu savu sūtījumu saņemšanai. Pilnvarotā persona var saņemt sūtījumus klientu centrā vai pasta nodaļā, uzrādot pilnvaru un personu apliecinošu dokumentu.
Bojāts sūtījums
Ja tiek konstatēts satura iztrūkums, bojājums, svara nepilnība vai cita neatbilstība pavaddokumentos norādītajai informācijai, tiek..

Pilnvara sūtījumu saņemšanai
Sūtījumus izsniedzam Tev kā saņēmējam vai Tavai pilnvarotajai personai.
Pilnvarotā persona var saņemt sūtījumu piegādes adresē, klientu centrā vai pasta nodaļā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu un pilnvaru vai nosaucot pilnvaras numuru.

Pilnvaras noformēšana
Pilnvaru iespējams noformēt jebkurā klientu centrā vai pasta nodaļā.
Uzzināt vairāk