Sūtītājs var saņemt atpakaļ paša nosūtīto ierakstīto vai apdrošināto pasta sūtījumu.
To varam nodrošināt, ja sūtījums vēl nav izsniegts adresātam, ko var noskaidrot, zvanot mūsu klientu atbalsta komandai pa tālruni 27008001, 67008001 vai pārbaudot sūtījuma statusu.
Ja esi adresāts – jāsazinās ar sūtītāju, un sūtītājs vērsīsies Pastā ar iesniegumu par sūtījuma atsaukumu.
Ja esi sūtītājs – pakalpojumu var pieteikt jebkurā klientu centrā vai pasta nodaļā, iesniedzot iesniegumu un uzrādot čeka vai kvīts oriģinālu par sūtījuma nosūtīšanu.
Iesniegumā par sūtījuma atsaukumu – atpakaļ sūtīšanu jānorāda:
- sūtījuma numurs;
- sūtītāja vārds un uzvārds vai juridiskās personas nosaukums, kontakttālrunis un e-pasta adrese;
- sūtītāja adrese;
- adresāta vārds un uzvārds vai juridiskās personas nosaukums, kontakttālrunis un e-pasta adrese;
- adresāta adrese.
Atmaksājam sākotnēji iekasēto sūtījuma pārsūtīšanas maksu, ja sūtījums vēl nav pārsūtīts un atrodas nosūtīšanas klienta centrā vai pasta nodaļā.
Svarīgi! Neatmaksājam sākotnēji iekasēto sūtījuma pārsūtīšanas maksu, ja:
- sūtītājs ir apmaksājis sūtījumu ar pastmarkām;
- sūtījums ir izsūtīts no klienta centra vai pasta nodaļas, vai nodots glabāšanā.
Ja esi klients, kam noslēgts līgums, pakalpojumu var pieteikt Pasta Pārdošanas daļai.
Iesniegumu izskatīsim trīs darba dienu laikā, un veidlapu var lejupielādēt ŠEIT vai sagatavot to brīvā formā.