Pāriet uz galveno saturu

Pakas saņemšana

Ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu vari saņemt savā adresē, klientu centrā, pasta nodaļā vai pie pastnieka.

Izsekot sūtījumu

Sūtījumu saņemšanas veidi

Pakomātā

Saņemšanai pakomātā vari sūtīt no citiem Pasta pakomātiem, klientu centriem, pasta nodaļām, ar kurjeru un no interneta veikaliem. Pakomātā sūtījums tiek uzglabāts līdz 7 dienām un ir izsekojams. Piegādes brīdī saņemsi īsziņu ar pakomāta adresi un kodu nodalījuma atvēršanai.

Ar kurjeru

Ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu vari saņemt tieši rokās uz sūtījuma norādītajā adresē, klientu centrā, pasta nodaļā vai pie pastnieka. Ja sūtījuma piegādes laikā nebūsi sastopams norādītajā adresē, mēs atstāsim aicinājumu ierasties pēc sūtījuma klientu centrā vai pasta nodaļā. Ja neieradīsies pēc sūtījuma, pēc piecām dienām saņemsi to atkārtoti.  

Klientu centrā, pasta nodaļā

Visi sūtījumi ir izsekojami. Lai pārbaudītu sava sūtījuma statusu, ievadi saņemto 13 zīmju kodu. Kad sūtījums piegādāts klientu centrā vai pasta nodaļā, adresāts saņem īsziņu – tajā norādīts konkrētais klientu centrs vai pasta nodaļa, kurā atrodas sūtījums.

Ierakstīti un apdrošināti pasta sūtījumi

Bojāts sūtījums

Ja tiek konstatēts satura iztrūkums, bojājums, svara nepilnība vai cita neatbilstība pavaddokumentos norādītajai informācijai, tiek sastādīts akts, ko paraksta sūtījuma saņēmējs un Pasta darbinieks. Vienlaikus arī nosūtītājs var vērsties pie pasta operatora, lūdzot izskatīt radušos situāciju.
Principa “Pazīsti savu klientu” mērķis ir rūpēties par drošu vidi, novērst iespējamos naudas atmazgāšanas un terorisma finansēšanas riskus. Lai to īstenotu, visu FKTK tirgus dalībnieku – tajā skaitā Pasta – pienākums ir iegūt informāciju par klientiem un viņu naudas līdzekļu izcelsmi.

Bizness

Nodrošini saviem klientiem ērtu bezmaksas sūtījumu atgriešanu visā Latvijā!

Ērta sūtījumu atgriešana

Piedāvājam līguma klientiem ērtu un bezmaksas sūtījumu atgriešanu gan no ārzemēm, izmantojot konkrētās valsts pasta tīklu, gan no pakomātiem Latvijā, izmantojot Pasta pakomātu tīklu.

Sūtījumu atgriešana

2.15 € par sūtījumu

Pilnvara sūtījumu saņemšanai

Izsniedzam sūtījumus Tev kā adresātam vai Tavai pilnvarotajai personai. Pilnvarotā persona varēs saņemt sūtījumus piegādes adresē, klientu centrā vai pasta nodaļā, uzrādot pasi vai personas apliecību un pilnvaru, vai nosaucot tās numuru.

Pilnvaras noformēšana

Noformē pilnvaru klientu centrā vai pasta nodaļā: uzrādi pasi vai personas apliecību, norādi pilnvarotās personas vārdu, uzvārdu un personas kodu, izvēlieties beztermiņa pilnvaru vai pilnvaru uz noteiktu laiku. Lai noformētu pilnvaru, nav nepieciešama pilnvarotās personas klātbūtne.

Citas pilnvaras noformēšana

​Iesniedz notariāli vai bāriņtiesas apstiprinātas pilnvaras. Notariāls vai bāriņtiesas apstiprinājums ir nepieciešams, lai būtu pietiekama drošība, ka pilnvaru devusi konkrēta persona, jo notariālie akti, ko gatavojis zvērināts notārs, ir publiski dokumenti un nav apstrīdami. Pilnvarā jābūt norādītam pilnvarojumam saņemt pasta sūtījumus.

Bizness

Pieejamie pakalpojumi līguma klientiem

Viss

Sūtījumiem

Servisa pakalpojumi

Intergācijas

Citi