Pāriet uz galveno saturu

Vēstuļu saņemšana

Saņem sūtījumus pakomātā, klientu centrā, pasta nodaļā vai ar kurjeru. Papildu ērtībai piedāvājam pilnvaras sūtījumu saņemšanai, sūtījumu izsekošanu un pārvirzīšanu. 

Izsekot sūtījumu

Sūtījumu saņemšanas veidi

Kurjers

Piegāde adresē

Ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu vari saņemt tieši rokās uz sūtījuma norādītajā adresē, klientu centrā, pasta nodaļā vai pie pastnieka. 

Ja sūtījuma piegādes laikā nebūsi norādītajā adresē, mēs atstāsim aicinājumu ierasties pēc sūtījuma klientu centrā vai pasta nodaļā.

Pastnieks

Piegāde pastkastītē

Lai sūtījumu saņemšana būtu savlaicīga un droša, parūpējies, lai uz Tavas pastkastītes ir norādīta precīza adrese, tā ir labā tehniskajā stāvoklī un slēdzama.

Ierakstīti un apdrošināti pasta sūtījumi

Bojāts sūtījums

Ja konstatēts satura iztrūkums, bojājums, svara nepilnība vai cita neatbilstība pavaddokumentos norādītajai informācijai, tiek sastādīts akts, ko paraksta sūtījuma saņēmējs un Pasta darbinieks. Uzsāksim pārbaudi, lai noteiktu bojājuma cēloni.

Ja sūtījumu atvērsi bez Pasta darbinieka klātbūtnes, nevarēsim pārlieicnāties par satura neatbilstību un bojājumu, taču varēsi vērsties ar pretenzijām pie sūtītāja.

Ja sūtījuma satura bojājums vai iztrūkums atklājas vēlāk, nofotografē bojājumus, apraksti tos un sazinies ar sūtītāju par preces apmaiņu vai naudas atgriešanu. Šādos gadījumos kompensēt bojājumus nav mūsu atbildība, taču varam palīdzēt konsultējot, lai turpmākās darbības atbilstu noteiktajai kārtībai. 

Ja sūtījumam konstatēti bojājumi, raksti mums uz info@pasts.lv vai zvani - 27008001, 67008001, lai uzzinātu, kā rīkoties tālāk.

Ierakstīti un apdrošināti pasta sūtījumi

Neprecīza adresāta informācija

Ja uz sūtījuma nav pilnīgas informācijas par saņēmēju – norādīts tikai vārds, vārda daļa vai tikai uzvārds – Pasta darbinieki nevar pārliecināties, ka esi tiesīgs saņemt sūtījumu.

Šādos gadījumos:

  • ja sūtītājs ir privātpersona – vērsies pie sūtītāja, lūdzot precizēt datus pie viņa valsts pasta operatora;
  • ja sūtītājs ir pārrobežu internetveikals – saņemot pasta sūtījumu, uzrādot personu apliecinošu dokumentu un dokumentu, kurā redzama saistība ar konkrēto pasta sūtījumu (izdruka no internetveikala ar redzamu sūtījuma numuru, maksājumu dokuments).

Pilnvara sūtījumu saņemšanai

Izsniedzam sūtījumus Tev kā saņēmējam vai Tavai pilnvarotajai personai. Pilnvarotā persona varēs saņemt sūtījumus piegādes adresē, klientu centrā vai pasta nodaļā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu un pilnvaru, vai nosaucot tās numuru.

Pilnvaras noformēšana

Noformē pilnvaru klientu centrā vai pasta nodaļā. Uzrādi personu apliecinošu doku...

Kontakti