Pāriet uz galveno saturu

Vēstuļu saņemšana

Saņem sūtījumus: pakomātā, pasta nodaļā vai ar kurjeru. Papildu ērtībai piedāvājam, pilnvaras sūtījumu saņemšanai, sūtījumu izsekošanu un pārvirzīšanu.

Izsekot sūtījumu

Sūtījumu saņemšanas veidi

Kurjers

Piegāde adresē

Ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu tu vari saņemt tieši rokās adresē, kas norādīta uz sūtījuma, pasta nodaļā vai pie pastnieka. Ja sūtījuma piegādes laikā tu nebūsi norādītajā adresē, mēs atstāsim aicinājumu ierasties pēc sūtījuma pasta nodaļā.

Pastnieks

Piegāde pastkastē

Lai sūtījumu saņemšana būtu savlaicīga un tavam sūtījumam arī droša, parūpējies, lai uz tavas pastkastītes ir norādīts mājas nosaukums vai dzīvokļa numurs. Pastkaste ir labā tehniskā stāvoklī un tās saturam nevar piekļūt citas personas.

Ierakstīti un apdrošināti pasta sūtījumi

Bojāts sūtījums

Ja tiek konstatēts satura iztrūkums, bojājums, svara nepilnība vai cita neatbilstība pavaddokumentos norādītajai informācijai, tiek sastādīts atbilstošs akts, kuru paraksta sūtījuma saņēmējs un pasta darbinieks. Un mēs uzsāksim pārbaudi, lai noteiktu bojājuma cēloni.

Ja sūtījumu atvērsi bez pasta darbinieka klātbūtnes, viņš nevarēs konstatēt satura neatbilstību un bojājumus. Bet tev būs iespēja vērsties ar pretenzijām pie sūtītāja.

Ja sūtījuma satura bojājums vai iztrūkums atklājas vēlāk, nofotografē tā, lai būtu redzami bojājumi. Apraksti un sazinies ar sūtītāju par preces apmaiņas vai naudas atgriešanas iespējām. Šādos gadījumos kompensēt bojājumus nav mūsu atbildība, taču varam palīdzēt ar konsultācijām, lai turpmākās darbības atbilstu noteiktajai kārtībai. 

Ja sūtījumam konstatēti bojājumi, raksti mums uz info@pasts.lv vai zvani - 27008001, 67008001, lai uzzinātu, kā rīkoties tālāk.

Ierakstīti un apdrošināti pasta sūtījumi

Neprecīza adresāta informācija

Ja uz sūtījuma nav pilnīgas informācijas par saņēmēju – norādīts tikai vārds, vārda daļa vai tikai uzvārds – mūsu pasta darbinieki nevar pārliecināties, ka tu esi īstā persona, kura ir tiesīga saņemt sūtījumu.

Šādos gadījumos:

  • ja sūtītājs ir privātpersona - vērsies pie sūtītāja ar lūgumu precizēt saņēmēja datus pie viņa valsts pasta operatora,
  • ja sūtītājs ir pārrobežu internetveikals – saņemot pasta sūtījumu, saņēmējam jāuzrāda personu apliecinošs dokuments un dokuments, kurā redzama saistība ar konkrēto pasta sūtījumu (izdruka no internetveikala ar redzamu sūtījuma numuru, maksājumu dokuments, u.tml.)

Pilnvara sūtījumu saņemšanai

Izsniedzam sūtījumus tev kā saņēmējam vai tavai pilnvarotai personai. Pilnvarotā persona varēs saņemt sūtījumus piegādes adresē vai pasta nodaļā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu un pilnvaru, vai nosaucot pilnvaras numuru.

Pilnvaras noformēšana

Noformē pilnvaru pasta nodaļā bez pilnvarojamās personas klātbūtnes: - uzrādi pers...

Kontakti