Ietaupiet laiku un samaziniet izmaksas, piegādājot klientiem pirkumus ar pasta sūtījumu palīdzību ātri, ērti un izdevīgi.
Nodrošinām Jūsu klientu iegādāto preču izdevīgu piegādi iekšzemē un uz ārvalstīm.
Latvijas Pasts ir Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) izveidotās E-Parcel Group dalībnieks. Tas nodrošina visizdevīgāko sadarbību ar interneta veikaliem, piegādājot sūtījumus ar pirkumiem iekšzemē un uz ārvalstīm.
Kļūstot par Latvijas Pasta sadarbības partneri, jūsu interneta veikals iegūst nozīmīgas priekšrocības:
Latvijas Pasta loģistikas tīkls ietver ne vien 600 pasta nodaļas, bet arī ap 60 Statoil degvielas uzpildes stacijas un vairāk nekā 100 Narvesen tirdzniecības vietas, tādēļ varam nodrošināt ekonomiski izdevīgu piegādi un ērtus papildpakalpojumus visā Latvijas teritorijā.
Viegla un ērta preču saņemšana vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietās ar darba laiku visas dienas garumā pat sestdienās. Iespēja Jūsu klientam saņemt sūtījumu ar pirkumu tuvākajā pasta nodaļā pie mājas vai pie darba vietas, vai jebkurā citā pasta nodaļā ērtākajā klientam laikā. Pasta nodaļā sūtījums tiek uzglabāts 1 mēnesi vai citu noteiktu termiņu, par kuru ir iespējams vienoties iepriekš ar Pastu.
Visērtākais veids, kā Jūsu klientam saņemt pasūtīto preci ir piegādāt paku līdz mājas durvīm. Jūsu klients saņem sūtījumu ar pirkumu savā dzīvesvietā vai darba vietā, kuru norāda adreses pierakstā. Preču piegāde līdz mājas durvīm nodrošina vienkāršu un ātru iespēju saņemt sūtījumu bez papildu laika tērēšanas.
Ar Latvijas Pasta palīdzību Jūs ļausiet saviem klientiem izvēlēties vēlamo saņemšanas laiku savam pasūtījumam. Piegādi mājās klients var noformēt arī, kad ir saņēmis aicinājumu ierasties pasta nodaļā pēc sūtījuma.
Sūtījumu saņemšana Statoil degvielas uzpildes stacijā (DUS) ir ērta un vienkārša: klientam pa ceļam. Jūsu klients var viegli izņemt pirkumu 24 stundas diennaktī, septiņas dienas nedēļā tuvākajā Statoil DUS. Statoil DUS 10 dienu laikā tiek izsniegti sūtījumi, kuru svars nepārsniedz septiņus kilogramus. Par sūtījuma saņemšanas iespējām pircējs tiks informēts ar e-aicinājuma palīdzību (sms un/vai e-pastu), vai papīra aicinājuma veidā (informācija pastkastītē). Ja pircējs neierodas pēc sūtījuma 5 dienu laikā, adresātam tiek nosūtīts atkārtots aicinājums (sms/e-pasts/papīra veidā); Pēc tam sūtījumu var izņemt pasta nodaļā 20 dienu laikā. Gadījumā, ja pircējs neierodas pēc sūtījuma 30 dienu laikā no sūtījuma saņemšanas dienas, pasūtījums tiek atgriezts atpakaļ Jums.
Latvijas Pasts sadarbībā ar mazumtirdzniecības tīklu Narvesen sniedz iespēju Jūsu klientiem izvēlēties saņemt sūtījumu kādā no Narvesen tirdzniecības vietām visā Latvijas teritorijā. Narvesen 10 dienu laikā tiek izsniegti sūtījumi, kuru svars nepārsniedz septiņus kilogramus. Par sūtījuma saņemšanas iespējām pircējs tiks informēts ar e-aicinājuma palīdzību (sms un/vai e-pastu), vai papīra aicinājuma veidā (informācija pastkastītē). Ja pircējs neierodas pēc sūtījuma 5 dienu laikā, adresātam tiek nosūtīts atkārtots e-aicinājums (sms/e-pasts/papīra veidā); Pēc tam sūtījumu var izņemt pasta nodaļā 20 dienu laikā. Gadījumā, ja pircējs neierodas pēc sūtījuma 30 dienu laikā no sūtījuma saņemšanas dienas, pasūtījums tiek atgriezts atpakaļ Jums.
Viens no veidiem kā padarīt klienta iepirkšanās procesu ērtāku, ir piedāvāt elastīgu norēķinu veidu. Latvijas Pasts piedāvā dažādas iespējas, kā norēķināties par sūtījumu, un viens no tiem ir pēcmaksas iekasēšana - tas nozīmē, ka Jūsu klients maksās par sūtījumu tā saņemšanas brīdī. Pakalpojums pieejams apdrošinātiem iekšzemes un starptautiskiem sūtījumiem visās pasta nodaļās un Statoil degvielas uzpildes stacijās. Jūs saņemsiet iekasēto pēcmaksas summu sava kontā 3 (trīs) dienu laikā Vairāk skatiet sadaļā Maksājumu konts.
Sekojiet sūtījuma gaitai no interneta veikala vai tirdzniecības kataloga, izmantojot starptautisko Track&Trace sistēmu datorā vai mobilajā tālrunī bez maksas.
Ievadiet jūsu sūtījumam piešķirto 13 simbolu numuru pasts.lv sadaļā Meklēt sūtījumu. Atveras informatīvais logs, kurā pieejama detalizēta informācija par sūtījuma gaitu un statusu. Track&Trace sistēma ļauj izsekot iekšzemes un starptautiskās ierakstītas un apdrošinātas pakas un sīkpakas. Iekšzemes un starptautiskā eksprespasta sūtījuma gaitai varat sekot, ievadot 13 simbolu numuru Eksprespasta sūtījumu izsekošanas sistēmā.
Pakalpojums dod iespēju piedāvāt Jūsu klientiem pirkt interneta veikalos nestandarta izmēra preces un ar Latvijas Pasta palīdzību piegādāt pasūtījumus Jūsu pircējiem.
Šis pakalpojums ļauj nosūtīt pakas, kuru izmēri pārsniedz standarta pasta pakas izmērus:
Standarta pasta pakas izmēri:
Pakas maksimālais izmērs – neviens no pakas izmēriem nedrīkst pārsniegt 105 cm, garuma un lielākā apkārtmēra summa – līdz 200 cm.
Pakas minimālais izmērs – 9x14 cm.
Varat izmantot arī ar papildpakalpojumu “Plīstošs”.
Uz sūtījuma izvietojam norādi “Lielizmēra / Encombrant”.
Starptautiskiem sūtījumiem papildpakalpojuma pieejamību nosaka sūtītāja valsts pasta administrācija. Uzziniet vairāk Starptautisko pasta sūtījumu pieņemšanas rokasgrāmatā.
Jums ir iespēja nosūtīt klientam sūtījumus, kuru saturs ir viegli plīstošs un piegādes laikā nepieciešama īpaša uzmanība.
Svara un izmēra ierobežojumi ir atbilst tiem, kas noteikti standarta pasta pakām:
Pakas maksimālais izmērs – neviens no pakas izmēriem nedrīkst pārsniegt 105 cm, garuma un lielākā apkārtmēra summa – līdz 200 cm.
Pakas minimālais izmērs – 9x14 cm.
Varat izmantot arī ar papildpakalpojumu “Lielizmēra’”.
Uz sūtījuma izvietojam norādi “Plīstošs / Colis Fragile”.
Starptautiskiem sūtījumiem papildpakalpojuma pieejamību nosaka sūtītāja valsts pasta administrācija. Uzziniet vairāk Starptautisko pasta sūtījumu pieņemšanas rokasgrāmatā.
Pakalpojums „Sūtījumu apdrošināšana” ļauj sūtīt svarīgus sūtījumus un sniegt Jums aizsardzību neparedzētu apstākļu gadījumā.
Apdrošinātās pasta pakās pārsūta dažāda veida preces, izņemot priekšmetus, kuru pārsūtīšana pasta sūtījumos ir aizliegta.
Apdrošinātas pakas nosūtūšanu var veikt, izmantojot šādus papildu pakalpojumus:
• paziņojums par izsniegšanu;
• paziņojums par izsniegšanu + izsniegt personīgi;
• pēcmaksas pasta sūtījums
-aicinājuma pakalpojuma būtība ir informēt Jūsu klientu par pienākušo sūtījumu vienā no izvēlētajām pasta pakalpojuma sniegšanas vietām nevis ar tradicionālo aicinājumu papīra formātā, bet izmantojot ikdienas saskarsmē daudz izplatītākas moderno sakaru līdzekļu iespējas – mobilā tālruņa īsziņu (SMS) un/vai e-pasta paziņojumu. E-aicinājums ir ne tikai izplatītākais, bet arī visātrākais veids, kas ļauj Jūsu pircējiem nekavējoties saņemt savu sūtījumu.
E-aicinājumu var saņemt klienti Latvijas teritorijā.
E-aicinājuma pakalpojums tiek sniegts bez papildu maksas.
Saņemot preci no interneta veikala, Jūsu klientam var nederēt vai nepatikt pasūtītais produkts. Preces neapmierinātības gadījumā, klientam ir jābūt pārliecinātam, ka viņš var atgriezt produktu pārdevējam un saņemt samaksāto naudu atpakaļ vai apmainīt preci pret citu.
Pircējam vairs nav jādomā un jāuztraucas par to, ka nosūtīt savu pirkumu atpakaļ.
Latvijas Pasts var nodrošināt Jūs un Jūsu klientus ar ātru un ērtu atgriešanas risinājumu, garantējot, ka Jūsu klients varēs viegli nodot sūtījumu pasta nodaļā ar iepriekš sagatavotu leiblu. Sūtījums nekavējoties tiks piegādāts atpakaļ Jums.