Atvērt kontu un pieteikt karti         Pieteikt karti         Priekšrocības

 

 

 

 
Kartes veids Latvijas Pasta
maksājumu karte
Latvijas Pasta
virtuālā maksājumu karte
Kartes maksa 2.49€ / mēnesī 2.49€ / mēnesī
Pirkumi tirdzniecības vietās 
Droši pirkumi internetā 
Bezkontakta maksājumi līdz 50 EUR
Skaidras naudas izņemšana
bankomātos Latvijā un ārzemēs
 
Bilances apskatīšanas iespējas Bankomātos un Latvijas
Pasts Pay
aplikācijā
Latvijas Pasts Pay aplikācijā

 

Mobilā lietotne
Latvijas Pasts Pay mobilā lietotne ir bez maksas un padara kartes izmantošanu īpaši ērtu.

Mobilo lietotni lejuplādējiet:

   

 

_____________________________________________________________________________________________

Papildu informāciju par karti var uzzināt:
+371 67008003 vai info@pasts.lv

 

 

Izvēlies VISA maksājumu karti jau šodien - dodies uz tuvāko pasta nodaļu!

Kā pasūtīt karti: 

Ja nav atvērts Pasta norēķinu sistēmas konts:

  • Aizpildi pieteikumu Pasta norēķina konta atvēršanai un maksājumu kartes noformēšanai un seko norādījumiem vai dodies uz tuvāko Pasta nodaļu.

Ja ir atvērts Pasta norēķinu sistēmas konts:

  • Aizpildi pieteikumu maksājumu kartes noformēšanai un seko norādījumiem vai dodies uz tuvāko Pasta nodaļu.

Ja ir atvērts konts un maksājumu karte:

  • Pasūti virtuālo maksājumu karti, papildu karti vai aizvieto esošo karti turpmāk mobilajā lietotnē.

 

Atrast tuvāko pasta nodaļu

 

Maksājumu kartes lietošanas un apkalpošanas līguma noteikumi šeit

   
Kartes maksas
Kartes pieteikšana/izgatavošana un piegāde 4.99 EUR
Kartes lietošanas mēneša maksa 2.49 EUR
Maksa par kartes aizvietošanu (karte nozaudēta, nozagta vai bojāta) 4.99 EUR
Maksa par virtuālās kartes izdošanu mobilajā lietotnē 1.00 EUR
Maksa par kartes/PIN koda nosūtīšanu pa pastu Latvijas teritorijā

Iekļauts pieteikšanās maksā

Kartes un PIN koda piegāde
Maksa par atkārtotu PIN koda piegādi uz mobilo tālruni ar SMS 1.20 EUR
Maksa par 3D paroles atkārtotu  piegādi uz mobilo tālruni ar SMS 1.20 EUR
Maksa par darījumiem 

Maksa par skaidras naudas izņemšanu ATM Eiropas Ekonomiskās zonas valstīs   

2% min 2.00 EUR

Maksa par skaidras naudas izņemšanu ATM ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas

3% min 3.50 EUR

Valūtas konvertācijas uzcenojums 

3%
Maksa par konta bilances atlikuma pieprasījumu bankomātā 1.00 eur
Citas izmaksas  
Maksa par pretenzijas izskatīšanu/dokumenta pieprasījumu 20.00 EUR ( Pretenziju izskatīšana darījumiem sākot no 20.00 EUR)
Maksa par izmaiņu pieprasījuma apstrādi 1.00 EUR

 

 

Maksājumu VISA debit kartes standarta limiti

  Bezkontakta pirkumiem Interneta darījumiem Skaidras naudas darījumiem POS pirkumiem

Dienas limits

150 500 1000 1000

Mēneša limits

250 2500 2500 2500

Vienas transakcijas limits

 

50 500 1000 1000

 

Maksājumu VISA debit kartes maksimālie limiti

  Bezkontakta pirkumiem Interneta darījumiem Skaidras naudas darījumiem POS pirkumiem

Dienas limits

250 2500 2500 2500

Mēneša limits

500 5000 5000 5000

Vienas transakcijas limits

 

50 2500 2500 2500

 

  • Neļaujiet nevienam, pat tuviniekiem, izmantot savu Karti.
    Karti drīkst izmantot tikai tā persona, kuras vārds un uzvārds ir norādīts uz kartes.
  • Neizpaudiet nevienam savu tiešsaistes lietotājvārdu un paroli.
  • Neizpaudiet nevienam savu personīgo un Kartes informāciju, PIN kodu, drošības kodu (SECURITY CODE).
  • Neglabājiet Karti kopā ar PIN kodu.
  • Nekad nedz telefoniski, nedz internetā neatsaucieties aicinājumiem sniegt informāciju par pieejām, parolēm un kodiem, kā arī neievadiet šos datus atsūtītajās interneta saitēs.
  • Atcerieties, ka nekad un nevienam nav nepieciešams zināt Jūsu Kartes un konta datus.
    Papildu informāciju par aktuālajām krāpnieku shēmām varat uzzināt Finanšu nozares asociācijas mājaslapā: www.financelatvia.eu
  • Kartes nozaudēšanas gadījumā nekavējoties to nobloķējiet lietotnē Latvijas Pasts Pay vai zvaniet uz diennakts tālruni +371 67008003
  • Gadījumā, ja vēlaties mainīt Kartes lietošanas nosacījumus (limitus, bezkontakta darījumu atļaušanu/aizliegšanu, interneta darījumu atļaušanu/aizliegšanu), vērsieties tuvākajā pasta nodaļā un aizpildiet izmaiņu pieprasījuma veidlapu vai izdariet to lietotnē Latvijas Pasts Pay.

Paaugstinot klientu datu aizsardzību no to ļaunprātīgas izmantošanas, Latvijas Pasts Pay mobilajā lietotnē no šā gada 11.septembra tiks ieviesta divu faktoru autentifikācija. Tas nozīmē, ka turpmāk, lai izmantotu Latvijas Pasts Pay lietotni, klientiem jānorāda gan aktīva e-pasta adrese, gan tālruņa numurs.

Jauniem klientiem:

1. Pirmreizēji pieslēdzoties, pēc Latvijas Pasts Pay lietotnes lejupielādes, nepieciešams verificēt tālruņa numuru;

2. Uz lietotnē norādīto tālruņa numuru tiks nosūtīta īsziņa ar verifikācijas kodu, kas jāievada mobilajā lietotnē;

3. Pēc tālruņa numura verifikācijas būs nepieciešams norādīt savu e-pasta adresi;

4. Pēc e-pasta ievades un apstiprināšanas uz to tiks nosūtīts ziņojums ar otru verifikācijas kodu, kas arī jāievada mobilajā lietotnē.

Pēc šo divu soļu autentifikācijas izveides nepieciešams izveidot savu četru ciparu piekļuves kodu turpmākai mobilās lietotnes izmantošanai.

Esošajiem klientiem:

1. Pēc 11.septembra no jauna pieslēdzoties, Latvijas Pasts Pay lietotnē nepieciešams verificēt tālruņa numuru;

2. Uz lietotnē norādīto tālruņa numuru tiks nosūtīta īsziņa ar verifikācijas kodu, kas jāievada mobilajā lietotnē;

3. Pēc tālruņa numura verifikācijas nepieciešams ievadīt savu jau iepriekš izveidoto četru ciparu piekļuves kodu;

4. Pēc četru ciparu piekļuves koda ievadīšanas nepieciešams norādīt savu e-pasta adresi;

5. Pēc e-pasta ievades un apstiprināšanas uz to tiks nosūtīts ziņojums ar otru verifikācijas kodu, kas arī jāievada mobilajā lietotnē.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā klienti aicināti sazināties ar Latvijas Pasta klientu centru speciālistiem: tālrunis 67008001, 27008001; e-pasts: info@pasts.lv.

Pieteikšanās maksājumu kartei un tās saņemšana

Maksājumu kartei var pieteikties ikviens Latvijas Republikas valsts piederīgais – fiziska persona, kam ir funkcionējošs mobilais tālrunis, uz kuru tiks nosūtīta mobilā īsziņa ar informāciju par PIN kodu un reģistrēto 3D paroli.

  • Kas jādara, lai pieteiktu maksājumu karti?

1. Ja nav atvērts Pasta norēķinu sistēmas konts:

Aizpildi pieteikumu Pasta norēķina konta atvēršanai un maksājumu kartes noformēšanai pasts.lv un seko norādījumiem vai dodies uz tuvāko pasta nodaļu.

 

2. Ja ir atvērts Pasta norēķinu sistēmas konts:

Aizpildi pieteikumu maksājumu kartes noformēšanai pasts.lv un seko norādījumiem vai dodies uz tuvāko pasta nodaļu.

 

  • Vai ir iespēja maksājumu kartes veidlapas aizpildīt attālināti?

Interneta vietnē manspasts.lv ir iespēja aizpildīt nepieciešamās veidlapas un pēc tam tās iesniegt un parakstīt jebkurā sev ērtākajā pasta nodaļā.

 

  • Kādi dokumenti ir nepieciešami, lai pieteiktu maksājumu karti?

Lai pieteiktu maksājumu karti, nepieciešams personu apliecinošs dokuments – pase vai ID karte.

 

  • Vai kartes maksājumu izgatavošana ir maksas pakalpojums? 

Maksājumu kartes izgatavošana ir maksaspakalpojums atbilstoši Latvijas Pasta noteiktajiem tarifiem.

 

  • Cik ilgā laikā maksājumu karte tiek izgatavota?

Maksājumu karte tiek izgatavota 10  darbdienu laikā.

 

  • Kur varēs saņemt izgatavoto maksājumu karti?

Izgatavoto maksājumu karti varēs saņemt iesniegumā kartes izsniegšanai fiziskai personai norādītajā adresē.

 

  • Kāds ir maksājumu kartes derīguma termiņš?

Maksājumu kartes derīguma termiņš ir trīs gadi no izsniegšanas brīža. Karte ir derīga līdz mēneša, kas norādīts uz kartes (mm/gg), pēdējai dienai, to ieskaitot.

 

  • Kā tiek aprēķināta mēneša komisijas maksa, ja maksājumu karte lietota nepilnu mēnesi? 

Komisijas maksa tiek aprēķināta par dienām, kad maksājumu karte ir aktīva, izmantojot noteiktu algoritmu.

Piemērs:

ja kartes mēneša maksa ir  2.49 EUR un mēnesī ir  30 dienu (piemēram, novembrī), 2.49 dala ar 30, un maksa par vienu dienu = 0.083 EUR.
Iegūto maksu attiecīgi noapaļo uz 0.08 EUR dienā.

Kartēm, kas, piemēram, ir aktīvas septiņas dienas, maksa veidosies šādi –  0.083 EUR x 7= 0.581, attiecīgi noapaļo uz 0.58 EUR.

 

  • Cik maksājumu karšu var piesaistīt vienam kontam?

Vienam kontam var piesaistīt vienu pamata karti un līdz deviņām papildu kartēm.

 

  • Kas ir papildu karte?

Papildu karte ir karte, kuru saskaņā ar līgumu Latvijas Pasts izdod Klienta iesniegumā papildu kartes izsniegšanai norādītajai citai fiziskai personai. Uz papildu karti attiecināmi tie paši līguma noteikumi, kas tiek piemēroti pamata kartei.

 

  • Vai papildu kartes lietotājam jāierodas pasta nodaļā kartes noformēšanai?

Papildu kartes lietotājam kopā ar pamata maksājumu kartes lietotāju jāierodas pasta nodaļā, kur tiks veikta lietotāja klātienes identifikācija, būs jāparakstās iesniegumā papildu kartes izsniegšanai un jāveic apmaksa par kartes noformēšanu saskaņā ar Latvijas Pasta noteiktajiem tarifiem.

 

  • Kas ir virtuālā maksājumu karte?

Virtuālā maksājumu karte ir maksājumu karte, kas paredzēta norēķiniem internetā, jo tā pastāv tikai virtuālā formā. Klientam tiek paziņots kartes numurs un derīguma termiņš, bet tā netiek izsniegta plastikāta formā. Šo karti var pieteikt un saņemt LatvijasPasts Pay  mobilajā lietotnē.

 

Kartes aktivizešana

  • Cik ilgā laikā jāaktivizē maksājumu karte?

Maksājumu karte jāaktivizē trīs mēnešu laikā no kartes saņemšanas brīža.

  • Kur var aktivizēt saņemto maksājumu karti?

Maksājumu karti var aktivizēt jebkurā pasta nodaļā, aizpildot apliecinājumu par kartes saņemšanu vai LatvijasPasts Pay mobilajā lietotnē izvēlnē “Manas kartes”.

  • Kā var aktivizēt maksājumu karti pasta nodaļā?

Maksājumu karti pasta nodaļā var aktivizēt, aizpildot apliecinājumu par kartes saņemšanu  un uzrādot personu apliecinošu dokumentu.

  • Pēc cik ilga laika tiks aktivizēta maksājumu karte, ja šis pakalpojums tiek pieprasīts pasta nodaļā?

Kartes plānotais aktivizēšanas laiks ir 24 stundas, izņemot sestdienas, svētdienas un svētku dienas. Pēc kartes aktivizēšanas klients saņems mobilo īsziņu ar PIN kodu.

  • Kā aktivizēt maksājumu karti mobilajā lietotnē?

Mobilās lietotnes LatvijasPasts Pay sadaļā “Manas kartes” pie kartes parādās izvēlne  “Aktivizēt”. Nospiežot šo pogu, karte tiek aktivizēta un parādās kartes PIN kods. PIN kods tiek nosūtīts arī mobilajā īsziņā uz iesniegumā kartes izsniegšanai fiziskai personai  norādīto tālruņa numuru

PIN kods un drošības paroles

  • Kur var redzēt maksājumu kartes PIN kodu?

Ja izmantojat LatvijasPasts Pay mobilo lietotni, pēc kartes aktivizācijas sadaļā “Manas kartes” ->PIN-> ir izvēlne “Atgādināt PIN”. To nospiežot, PIN kods piecas sekundes parādīsies uz ekrāna.

Ja karte tiek aktivizēta pasta nodaļā, 24 stundu laikā tiks nosūtīta mobilā īsziņa ar PIN kodu.

  • Kā rīkoties, ja PIN kods ir aizmirsts?

PIN kodu var aplūkot LatvijasPasts Pay mobilās lietotnes sadaļā “Manas kartes” ->PIN-> “Atgādināt PIN” vai ierodoties jebkurā pasta nodaļā un aizpildot iesniegumu kartes izmaiņu pieprasījumam, izvēloties pakalpojumu: atkārtota PIN koda piegāde. Par šo pakalpojumu tiek piemērota maksa atbilstoši Latvijas Pasta noteiktajiem tarifiem.

  • Kāds ir atjaunotās maksājumu kartes PIN kods?

Atjaunotās maksājumu kartes PIN kods saglabājas tāds pats, kāds tas bija iepriekš. Ja vēlaties to nomainīt, to iespējams izdarīt LatvijasPasts Pay mobilās lietotnes sadaļā “Manas kartes”. Izvēloties sadaļu “Mainīt vai atgādināt PIN”-> “Mainīt PIN”->, izveidojiet jaunu PIN kodu. Lai tas stātos spēkā, ievietojiet karti bankomātā un veiciet jebkādu darbību ar jauno PIN kodu: apskatīties bilanci vai izņemt skaidru naudu.

 

  • Vai maksājumu karte tiek nobloķēta, ja vairākkārt tiek ievadīts nepareizs PIN kods?

Trīsreiz ievadot nepareizu PIN kodu, maksājumu karte tiek bloķēta. Ja maksājumu kartes mikroshēma bloķēta nepareiza PIN koda ievades dēļ, kartes īpašnieks var izmantot karti pirkumiem internetā un bezkontakta norēķiniem. Maksājumu karti var atbloķēt, ievadot pareizu PIN kodu bankomātā vai arī noformējot jaunu karti ar jaunu PIN kodu.

Maksājumu kartes darbības pārtraukšana/atjaunošana

  • Kā rīkoties, ja maksājumu karte nozagta, nozaudēta vai aizmirsta bankomātā?

Maksājumu karti ir iespējams bloķēt/iesaldēt LatvijasPasts Pay  mobilajā lietotnē, zvanot Latvijas Pasta  Klientu centram pa tālruni 67008003 vai ierodoties jebkurā pasta nodaļā un aizpildot kartes izmaiņu pieprasījumu.

 

  • Kā rīkoties, ja pazaudēta vai nozagta ierīce, kurā lejuplādēta Latvijas Pasts Pay mobilā lietotne un aktivizēti bezkontakta maksājumi?

Šādos gadījumos aicinām sazināties ar Klientu centru pa tālruni 67008003 vai ierasties jebkurā tuvākajā pasta nodaļā, lai darbības ar karti tiktu atspējotas.

 

  • Kā rīkoties, ja mainīts maksājumu kartes īpašnieka vārds un/vai uzvārds?

Ja mainīts maksājumu kartes īpašnieka vārds un/vai uzvārds, jādodas uz jebkuru pasta nodaļu, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu, un jāaizpilda kartes izmaiņu pieprasījums. Uz tā pamata tiks izgatavota jauna maksājumu karte.

 

  • Kā rīkoties, ja maksājumu karte ir bojāta?

Ja maksājumu karte ir bojāta un ar to nav iespējams veikt norēķinu darbības, jādodas uz jebkuru pasta nodaļu un jāpiesaka jauna karte.

Jaunu karti var pasūtīt arī LatvijasPasts Pay mobilajā lietotnē sadaļā “Manas kartes”, nospiežot labajā augšējā stūrī «+» un bojāto karti slēdzot.

Maksa par maksājumu kartes aizvietošanu ir tāda pati kā maksa par jaunas kartes izgatavošanu.

 

  • Kā rīkoties, ja ir aizdomas par krāpnieciskām darbībām ar maksājumu karti?

Ja ir aizdomas par krāpnieciskām darbībām ar maksājumu karti, nepieciešams steidzami bloķēt/iesaldēt karti, zvanot uz Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni 67008003, veicot darbības LatvijasPasts Pay mobilajā lietotnē vai ierodoties jebkurā pasta nodaļā un aizpildot izmaiņu pieprasījumu un piesakot jaunu karti.

 

  • Kā iespējams atteikties no maksājumu kartes?

No maksājumu kartes iespējams atteikties LatvijasPasts Pay mobilajā lietotnē.

Klātienē no kartes iespējams atteikties jebkurā pasta nodaļā, aizpildot kartes izmaiņu pieprasījumu.

 

  • Vai jāpiesaka jauna maksājumu karte, ja tuvojas kartes derīguma termiņa beigas?

Beidzoties maksājumu kartes derīguma termiņam, Latvijas Pasts izgatavo jaunu karti, ja vien klients 45 dienu laikā pirms kartes derīguma termiņa beigām rakstveidā vai ar LatvijasPasts Pay mobilās lietotnes starpniecību nav atteicies no kartes.

Pirkumi internetā

  • Kas ir maksājumu kartes drošības kods (CVV/CVC2/Security code), un kur to atrast?

Maksājumu kartes drošības kods ir trīs ciparu kods, kas atrodams kartes otrā pusē ar apzīmējumu: Security code. To izmanto, veicot pirkumus internetā.

  • Vai ar maksājumu karti iespējams norēķināties par pirkumiem internetā?
  • Ar maksājumu karti iespējams norēķināties par pirkumiem internetā, ja tā ir reģistrēta drošu darījumu (Visa Secure) veikšanai internetā.

 

  • Vai norēķini par pirkumiem internetā ir droši?

Pirkumi internetā ir droši, jo tiek atbalstīta 3-D Secure sistēma, ko izveidojusi VISA, lai pārliecinātos par pircēja identitāti, iepērkoties internetā.

 

  • Kā pieteikties pirkumiem internetā, ja tas nav izdarīts iepriekš?

Pieteikties pirkumiem internetā iespējams, izmantojot LatvijasPasts Pay mobilo lietotni vai ierodoties jebkurā pasta nodaļā un aizpildot iesniegumu kartes izmaiņu pieprasījumam.

Darījumi ar maksājumu karti

  • Vai ar maksājumu karti var norēķināties tirdzniecības vietās?

Ar maksājumu karti var norēķināties tirdzniecības vietās.

 

  • Vai naudu no maksājumu kartes ir iespējams izņemt/iemaksāt bankomātā?

Naudu no maksājumu kartes ir iespējams izņemt jebkurā bankomātā, bet iemaksas nav iespējamas.

 

  • Vai var izņemt naudu no konta, ja konts ir bloķēts (parāda piedziņai)?

Ja konts ir bloķēts, naudu nav iespējams izņemt, kamēr konts nav atbloķēts.

 

  • Vai izmaksai no bankomāta tiek piemērota komisijas maksa?

Izmaksai no bankomāta tiek piemērota komisijas maksa atbilstoši Latvijas Pasta noteiktajiem tarifiem.

 

  • Kurās valstīs komisijas maksa skaidras naudas izņemšanai ar maksājumu karti noteikta Eiropas Ekonomiskās zonas (EEZ) ietvaros?

Komisijas maksa skaidras naudas izņemšanai ar maksājumu karti Eiropas Ekonomiskās zonas (EEZ) ietvaros ir šādās valstīs: BEĻĢIJA (BEL); BULGĀRIJA (BGR), ZVIEDRIJA (CHE), DĀNIJA (DNK), KIPRA (CYP), LATVIJA (LVA), LIETUVA (LTU), LUXEMBURGA (LUX),SPĀNIJA (ESP), FRANCIJA (FRA), HORVĀTIJA (HRV), ITĀLIJA (ITA), POLIJA (POL), PORTUGĀLE (PRT), RUMĀNIJA (ROU), SLOVĒNIJA (SVN), UNGĀRIJA (HUN), MALTA (MLT), NĪDERLANDE (NLD), AUSTRIJA (AUT), ISLANDE (ISL), LIHTENŠTEINA (LIE), NORVĒĢIJA (NOR), SLOVĀKIJA (SVK), SOMIJA (FIN), ŠVEICE (SWE), VĀCIJA (DEU), IGAUNIJA (EST), ĪRIJA (IRL), GRIEĶIJA (GRC),LIELBRITĀNIJA (GBR).

 

  • Vai par skaidras naudas izņemšanu ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas (EEZ) valstīm tiek ieturēta komisijas maksa papildus Latvijas Pasta noteiktajiem tarifiem?

Valstīs ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas (EEZ) var tik ieturēta papildu komisijas maksa par skaidras naudas izņemšanu ar maksājumu karti.

Latvijas Pasts neatbild par komisijas maksu, kas tiek ieturēta no trešo pušu finanšu pakalpojumu sniedzēju puses: pirms tiek veiktas darbības bankomātos valstīs ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas, lūgums iepazīties ar konkrētā pakalpojuma sniedzēja noteikumiem.                                                                  

  • Kur var uzzināt maksājumu kartes limitus?

Maksājumu kartes limitus var uzzināt:

  • LatvijasPasts Pay mobilās lietotnes sadaļā “Manas kartes” – “Limiti”.
  • Latvijas Pasta interneta mājas lapas www.pasts.lv sadaļā “Privātpersonām” -> “Finanšu pakalpojumu tarifi -> maksājumu karte -> cenrādis”.
  • Zvanot Latvijas Pasta Klientu centram pa tālruni 67008003;
  • Rakstot Latvijas Pasta Klientu centram uz e-pasta adresi info@pasts.lv

 

  • Kur var palielināt maksājumu kartes limitus?

Maksājumu kartes limitus var palielināt LatvijasPasts Pay mobilās lietotnes sadaļā "Manas kartes”-> “Limiti” -> “Mainīt limitus” vai ierodoties jebkurā pasta nodaļā un aizpildot kartes izmaiņu pieprasījumu.

 

  • Kur var mainīt maksājumu kartes atļautos un aizliegtos darījumus?

Maksājumu kartes darījumus var mainīt LatvijasPasts Pay mobilās lietotnes sadaļā "Manas kartes”-> “Mainīt limitus” ->, kur ir iespēja aktivizēt un deaktivizēt darījumus.

  • Kur var redzēt savu konta atlikumu?

Savu konta atlikumu iespējams redzēt, pieprasot konta izrakstu jebkurā pasta nodaļā, LatvijasPasts Pay mobilajā lietotnē un ikvienā bankomātā atbilstoši pakalpojuma maksai saskaņā ar Latvijas Pasta noteiktajiem tarifiem.

  • Kur var redzēt konta izrakstu par noteiktu periodu?

Savu konta izrakstu par noteiktu periodu iespējams redzēt LatvijasPasts Pay mobilajā lietotnē vai pieprasot to jebkurā pasta nodaļā.

Nepareizs pirkums ar karti/kļūdas

  • Kā rīkoties , ja:
    • no konta ir noņemta nepareiza pirkuma summa
    • pirkuma summa ir rezervēta/noņemta divreiz
    • konta pārskatā ir pirkums ar karti, kas nav veikts,
    • nav saņemta prece/pakalpojums, kas bija apmaksāts ar karti,
    • nav saņemta pieprasītā naudas summa bankomātā?

Visos šajos gadījumos jāierodas jebkurā pasta nodaļā un jāaizpilda kartes lietotāja pretenzija izskatīšanai, norādot pretenzijas iemeslu un pievienojot visus pretenziju pamatojošos dokumentus (piemēram, rēķinu kopijas u.c.).

  • Cik ilgā laikā iesniegtā pretenzija tiks izskatīta un nauda – atgriezta kontā?

Pretenzijas izskatīšanas termiņš ir 30 dienas.

Par LatvijasPasts Pay mobilo lietotni

  • Kur lejupielādēt mobilo lietotni LatvijasPasts Pay?

Mobilo lietotni LatvijasPasts Pay iespējams lejupielādēt AppStore vai GoolePlay (Play Market).

  • Kā var pieteikties virtuālajai maksājumu kartei?

Virtuālajai maksājumu kartei iespējams pieteikties LatvijasPasts Pay mobilajā lietotnē, izvēloties sadaļu «Manas kartes» un nospiežot uz «+», lai pieteiktos maksājumu kartei. Tālāk tiek piedāvāts izvēlēties kartes veidu: debetkarti vai virtuālo karti. Kad izvēle ir izdarīta, jāizvēlas “Saņemt karti”.