Latvijas Pasta Klientu atbalsts

Aicinām jebkuru jautājumu vai neskaidrību gadījumā par Latvijas Pasta darbību un sniegtajiem pakalpojumiem sazināties ar Latvijas Pasta Klientu atbalstu.

 

  • Informācija par pasta sūtījumiem – sūtījumu noformēšana, sūtījumu veidi, sūtījumu apmaksa, atļautie un aizliegtie priekšmeti sūtījumos, sūtījumu atrašanās vieta un meklēšana, kompensācijas par bojātiem vai pazudušiem ierakstītajiem sūtījumiem, sūtījumu saņemšana, atmuitojamu sūtījumu saņemšana u.c. jautājumi

 

  • Informācija par pasta sūtījumu saņemšanu un nosūtīšanu Latvijas Pasta pakomātu tīklā
     
  • Informācija par Latvijas Pasta nodaļām, to darbalaikiem, atrašanās vietām, indeksiem u.c. jautājumiem
     
  • Informācija par preses izdevumu abonēšanas iespējām Latvijas Pastā un abonēto izdevumu piegādi
     
  • Informācija par Latvijas Pasta filatēlijas izdevumiem
     
  • Informācija par Latvijas Pasta finanšu pakalpojumiem un norēķiniem Pasta norēķinu sistēmā
     
  • Informācija Latvijas Pasta juridiskajiem klientiem, kuriem ar Latvijas Pastu noslēgti pakalpojumu līgumi vai kuriem šāda līguma nav
     
  • Informācija par citiem Latvijas Pasta pakalpojumiem – abonenta kastītes, korespondences pāradresācija, pilnvaru noformēšana u.c. jautājumi
     
  • Informācija par Latvijas Pasta pašapkalpošanās vietnes Manspasts.lv darbību
     
  • Informācija par Latvijas Pasta pastkaršu digitālas noformēšanas un piegādes pakalpojumu Pastabalodis.lv
     
  • Informācija par citiem ar Latvijas Pasta darbību saistītiem jautājumiem

Kā sazināties ar Latvijas Pasta Klientu atbalstu:
 

Latvijas Pasta Klientu atbalsta darbalaiks:

 

  • Pirmdien 8:00–20:00
  • Otrdien 8:00–20:00
  • Trešdien 8:00–20:00
  • Ceturtdien 8:00–20:00
  • Piektdien 8:00–20:00
  • Sestdien 9:00-17:00
  • Svētdien 9:00-17:00

Atbalsts jautājumos par pakomātiem un VISA maksājumu kartēm 24/7