Latvijas Pasts - Unisend sadarbības ceļvedis

Esam kļuvuši par lielāko pakomātu tīklu Latvijā, taču tas ir tikai sākums. Lai padarītu pakomātu pakalpojumus pieejamus mūsu klientiem visā Baltijā, esam uzsākuši vērienīgu sadarbību ar pakomātu tīklu Unisend! Tagad sūti un saņem sūtījumus abu tīklu pakomātos – teju 1000 vietās Baltijā!

Pašlaik no Latvijas Pasta 417 pakomātiem Latvijā vari nosūtīt paciņas uz 378 Unisend pakomātiem Lietuvā un 85 Igaunijā, taču vienlaikus turpinām strādāt, lai Latvijas Pasta un Unisend savstarpējā sadarbība plešas vēl tālāk, attīstot savstarpējo pakalpojumu pieejamību.

Aktuālais Latvijas Pasta un Unisend sadarbības ceļvedis:

 

  Privātais klients Biznesa klients                                    
Pieejamie pakalpojumi Sūtīšana NO Latvijas Pasta pakomāta (LV) UZ Unisend pakomātu (LT, EE) Sūtīšana NO Latvijas Pasta (LV) UZ Unisend pakomātu (LT, EE)
Pakalpojuma cena 4,90 EUR

3,05 EUR + PVN /

3,69 EUR ar PVN

Sūtījuma noformēšana www.manspasts.lv

www.express.pasts.lv

Piegādes laiks

Piegāde Viļņā un Tallinā D+1*, piegāde pārējā LT un EE D+2

*Norādītā piegāde tiek nodrošināta, ja sūtījums pakomātā ir ievietots līdz tekošās dienas pakomāta apkalpošanas darba laikam.
Sūtījuma izsekošana

www.pasts.lv

www.manspasts.lv

www.expresspasts.lv

www.pasts.lv

www.manspasts.lv

www.expresspasts.lv
Sūtījuma izmērs

Nosūtot paciņu, jāņem vērā Latvijas Pasta pakomātu skapīšu izmēri. Sūtījuma parametri nedrīkst pārsniegt (augstums*platums*garums, cm):

XS (ļoti mazs) 12*16*58

S (mazs) 12*38*58

M (vidējs) 25*38*58

L (liels) 38*38*58

Maksimālais sūtījuma svars 30kg.

Sūtījuma saņemšana Uz saņēmēja tālruņa numuru un e-pastu tiek nosūtīts saņemšanas kods (6 ciparu kombinācija sūtījuma saņemšanai). Kods tiek sūtīts uz Latvijas, Lietuvas un Igaunijas tālruņu numuriem.
Sūtījuma uzglabāšana 7 dienas, ja sūtījums netiek saņemts, tas tiek atgriezts sūtītājam.
Klientu atbalsts

Latvijas Pasta klientu atbalsta darba laiks:

P.-Pk. 8-20; S.-Sv. 9-17

 

Unisend LV klientu atbalsta darba laiks:

P.-Pk. 8-19; S. 9-16; Sv. –
PAPILDPAKALPOJUMI:
Sūtījuma atgriešana Maksas pakalpojums, pieejams tikai sūtītājiem, kuri ir noslēguši līgumu ar Latvijas Pastu.

Saņēmējs sūtījumu var atgriezt sūtītājam, izmantojot atgriešanas veidlapu, kuru sagatavo sūtītājs Latvijas Pasta klientu pašapkalpošanās vietnēs. Sūtījumus ir iespējams atgriezt no pasta nodaļām, Lietuvā.

Sūtījumu apdrošināšana Pakalpojums pieejams tikai sūtītājiem, kuri ar Latvijas Pastu noslēguši līgumu.

Sūtījumi vērtībā līdz 270 EUR uz pakomātiem Lietuvā un Igaunijā ir apdrošināti. Gadījumā, ja sūtījums tiek nozaudēts vai pilnībā sabojāts ar iepakojuma bojājuma pazīmēm, Latvijas Pasts sūtītājam izmaksā atlīdzību līdz 270 EUR, sūtījumā ievietoto priekšmetu vērtībā.

Sūtītājam ir iespēja papildus apdrošināt un Latvijas Pasts izmaksā sūtītājam atlīdzību pilnas apdrošināšanas summas apmērā, ja sūtījums tiek nozaudēts vai pilnībā sabojāts ar iepakojuma bojājuma pazīmēm. Maksimālā apdrošināšanas summa ir 1138.30 EUR.
Pēcapmaksas pakalpojums Pakalpojums pieejams tikai sūtītājiem, kuri ar Latvijas Pastu noslēguši līgumu par pēcapmaksas sūtījumu nosūtīšanu. Sūtījums, kas saņēmējam tiek izsniegts tikai pēc tam, kad saņēmējs veicis sūtītāja norādītās pēcapmaksas summas apmaksu Unisend pakomātā. Maksimālā summa pēcapmaksas pakalpojuma (COD) maksājumiem ir 1138.30 EUR. 

*UNISEND pakomāti Igaunijā

*UNISEND pakomāti Lietuvā