Ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu Jūs varat saņemt tieši rokās adresē, kas norādīta uz sūtījuma, pasta nodaļā vai pie pastnieka. Ja sūtījuma piegādes laikā adresāts nav sastopams norādītajā adresē, mēs atstājam aicinājumu ierasties pēc sūtījuma pasta nodaļā. Ja adresāts neierodas pēc sūtījuma, pēc 5 dienām viņš saņem atkārtotu aicinājumu. Ja adresāts 30 dienu laikā pēc pirmā aicinājuma saņemšanas neierodas pēc sūtījuma, sūtījums tiek atgriezts sūtītāja norādītajā adresē.
Svarīgi!
Par iekšzemes un pārrobežu paku un vēstuļu korespondences sūtījumu, kas satur sīkus priekšmetus, (ar svaru virs 500g) glabāšanu pasta nodaļā virs 10 diennaktīm tiek iekasēta papildu maksa - 1,00 EUR par katru diennakti. Papildu maksa tiek piemērota par katru sūtījumu. Maksa netiek piemērota iekšzemes un pārrobežu vēstuļu korespondences sūtījumiem, kas satur sīkus priekšmetus (ar svaru līdz 500g). Glabāšanas dienu skaitā tiek ieskaitītas brīvdienas un svētku dienas. Uz pieprasījumu adresēto sūtījumu glabāšana tiek apmaksāta vispārējā kārtībā. Glabāšanas maksas summa nav ierobežota.
Saņemot ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu norādītajā adresē, pasta nodaļā vai pie pastnieka, adresātam jāuzrāda pase vai personas apliecība. Uzrādot autovadītāja apliecību, iespējams saņemt ierakstītu vai apdrošinātu sūtījumu, kura vērtība nepārsniedz 150 EUR.
Sūtījumu varat saņemt bez aicinājuma veidlapas, ja Jums ir zināms sūtījuma numurs.
Saskaņā ar Pasaules pasta konvenciju, pasta operatoram ir tiesības pasta pakas neizsniegšanas gadījumā, kurai beidzies glabāšanas laiks, un nosūtot to atpakaļ, piestādīt rēķinu par atpakaļ nosūtīšanu, kas būs jāsamaksā sūtījuma sūtītājam pakas saņemšanas brīdī.