Vienkārši sūtījumi, ko Jūs varat saņemt savā pastkastītē, ja izmērs ir atbilstošs.
Lai sūtījumu saņemšana būtu savlaicīga un droša, rūpējieties, lai uz Jūsu pastkastītes ir norādīts uzņēmuma nosaukums vai biroja numurs, lai pastkastīte ir labā tehniskā stāvoklī un tās saturam nevar piekļūt citas personas.
Ja izmērs neļauj sūtījumu ievietot adresāta pastkastītē, mēs atstājam aicinājumu ierasties pēc sūtījuma pasta nodaļā. Ja adresāts 5 dienu laikā neierodas pēc sūtījuma, viņš saņem atkārtotu aicinājumu. Ja adresāts 30 dienu laikā pēc pirmā aicinājuma saņemšanas neierodas pēc sūtījuma, sūtījums tiek atgriezts sūtītāja norādītajā adresē.
Jūs varat pāradresēt uz citu adresi:
Piesakiet pāradresāciju pasta nodaļā:
Pakalpojums tiek nodrošināts ar piekto darba dienu no iesnieguma iesniegšanas pasta nodaļā.
Noformētu iesniegumu varat arī nosūtīt VAS "Latvijas Pasta" Pakalpojumu pārdošanas daļai Ziemeļu ielā 10, Lidostā Rīga, Mārupes nov., LV-1000 vai uz e-pastu uznemumiem@pasts.lv, atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu.
Sīkāku informāciju lasiet šeit
E-aicinājums par pasta sūtījuma saņemšanu pasta pakalpojumu sniegšanas vietā tiek nosūtīts adresātiem, kuru tālruņa numurs ir norādīts uz pasta sūtījuma, tādējādi izsakot šādu vēlmi un sniedzot e-aicinājuma saņemšanai nepieciešamo informāciju pasta sūtījuma nosūtītājam.
Ierodoties pasta nodaļā, savu sūtījumu varēsiet saņemt uzrādot aicinājumu SMS formātā vai aicinajumu papīra formātā.
Vienkāršo sūtījumu saņemšanai nav jāuzrāda personu apliecinošs dokuments!
Ja 5 dienu laikā no saņemšanas brīža pasta nodaļā sūtījums netiks izņemts, Jums tiks piegādāts atkārtots informatīvais aicinājums.
Svarīgi!
Klientam ir iespēja atteikties no elektroniskās saziņas par sūtījumu saņemšanu, izmantojot vienu no zemāk minētajiem variantiem: