31.03.2011

Teritorijās, kur Latvijas Pasta īstenotā pilotprojekta ietvaros pasta pakalpojumu sniegšana uzticēta uzņēmuma sadarbības partneriem, komunālo maksājumu un cita veida rēķinus visērtāk ir apmaksāt pie sava pastnieka. Tas nozīmē, ka tradicionālos pasta pakalpojumus Audriņos, Īlē un Ģikšos iedzīvotāji var saņemt noteiktajās jaunajās pasta pakalpojumu sniegšanas vietās, bet Latvijas Pasta piedāvāto papildu pakalpojumu - rēķinu apmaksu - nodrošina un arī turpmāk nodrošinās pastnieks.

Latvijas Pasts jau informēja par pilotprojektu, kura mērķis ir universālo pasta pakalpojumu nodrošināšana Latvijas iedzīvotājiem, vienlaikus optimizējot paša uzņēmuma izmaksas un resursus nerentablās pasta nodaļās. Tādējādi pagaidām trīs Latvijas vietās - Audriņos Rēzeknes novadā, Īlē Auces novadā un Ģikšos Amatas novadā - Latvijas Pasts savu pakalpojumu sniegšanu nodevis sadarbības partneriem - vietējiem komersantiem. Šīs sadarbības rezultātā iedzīvotājiem tradicionālie pasta pakalpojumi kļuvuši pieejamāki, jo tos iespējams izmantot daudz ērtākā un sev izdevīgākā darba laikā.

Sadarbības partneri iedzīvotajiem nodrošina iekšzemes un pārrobežu vēstuļu korespondences, pasta paku pieņemšanu, preses abonēšanas pakalpojuma noformēšanu, pārtraukšanu un pāradresāciju, ar pasta pakalpojumiem saistīto preču mazumtirdzniecību.

Vienlaikus Latvijas Pasts atgādina, ka komunālos un cita veida maksājumus, kas nav uzskatāmi par tradicionāliem pasta pakalpojumiem, Audriņos, Īlē un Ģikšos uzņēmums, tāpat kā līdz šim, turpina nodrošināt ar savu pastnieku starpniecību.

Pie sava pastnieka klienti var apmaksāt komunālos un citus rēķinus, iegādāties noderīgas sadzīves, saimniecības, higiēnas un kancelejas preces, abonēt iecienītos preses izdevumus, nosūtīt pastkartes un vēstules, kā arī izvēlēties sūtījumu piegādi mājās u.c.

Lai savā dzīvesvietā apmaksātu rēķinu un saņemtu pasta pakalpojumus, klientam konkrētais pakalpojums jāpiesaka savam pastniekam personiski vai jāsazinās ar apkalpojošo piegādes punktu. Audriņu iedzīvotājiem jāsazinās ar piegādes punktu Rēzekne-4 (64623727, 27892741), Īles iedzīvotājiem - ar piegādes punktu Auce (63745291), bet Ģikšos dzīvojošajiem - ar piegādes punktu Cēsis-1 (64107985, 22039506).

Lai iedzīvotāji pazītu tieši savu pastnieku un izvēlētos pakalpojumus varētu pieteikt viņam personiski, Latvijas Pasts aprīlī saviem klientiem Ģikšos, Īlē un Audriņos izsūtīs īpašas informatīvas pastkartes. Tajās būs norādīti pakalpojumi, ko iespējams saņemt pie pastnieka, kā arī pastnieka vai piegādes punkta tālrunis.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietas. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālo pasta pakalpojumu sniegšana; uzņēmums sniedz arī filatēlijas, pārvadājumu un eksprespasta, finanšu starpniecības, maksājumu, preses un mazumtirdzniecības pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kas nodarbina ap 5000 darbinieku.

Lai uzzinātu vairāk par Latvijas Pastu, apmeklējiet mājaslapu www.pasts.lv.

Papildu informācija:

Agija Tērauda,

VAS Latvijas Pasts

sabiedrisko attiecību speciāliste

Tālr.: + 371 67608504

e-pasts: agija.terauda@pasts.lv

www.pasts.lv