25.10.2011

Meklējot uzņēmuma vidū godprātīgākos un atbildīgākos pasta darbiniekus, Latvijas Pasts jau otro gadu izsludina goda titulu Gada pastnieks. Ņemot vērā, ka ikdienā ar klientu sastopas ne vien pastnieks, bet arī pasta operators, šogad klienti var izvirzīt pretendentus arī titulam Gada pasta operators.

Lai noskaidrotu 2011.gada godprātīgāko, atsaucīgāko un vienkārši pašu labāko pastnieku un pasta operatoru, ikviens klients aicināts izvirzīt titulam savu kandidātu, atsūtot Latvijas Pastam aizpildītu aptaujas anketu. 2011.gada pastnieka un pasta operatora goda titulu iegūs darbinieki ar klientu vislielāko iesūtīto balsu skaitu.

Pērn par labāko pastnieku, izvērtējot gandrīz 3000 klientu viedokļus, tika nominēta Latvijas Pasta darbiniece Ramona Egle no Smiltenes.

Aptaujas anketa, kurā klients var norādīt, viņaprāt, labāko pastnieku vai pasta operatoru, pieejama Preses abonēšanas katalogā 2012, kas oktobrī izsūtīts 400 000 Latvijas Pasta klientu. Tāpat aptaujas anketu iespējams izdrukāt Latvijas Pasta mājas lapas www.pasts.lv sadaļā Aktualitātes.

Arī šogad aicinām piedalīties ikvienu fizisku un juridisku personu konkursā Pastnieku stāsti. Atrakstiet Latvijas Pastam savu stāstu, piedzīvojumu, pateicību, kas saistīts ar pastnieku vai pasta operatoru, kurš jūs diendienā apkalpo. Stāsti iepriecinās ne tikai stāsta varoni - pastnieku vai pasta operatoru, bet arī ikvienu Latvijas Pasta darbinieku, liekot būt vēl centīgākam un labākam sava darba darītājam.

Trīs interesantāko stāstu autori saņems balvu - unikālu iespēju pašiem izveidot un savā īpašumā iegūt personalizēto pastmarku komplektu.

Gaidīsim klientu aizpildītās anketas un stāstus (1000/2000 zīmju apjomā) uz adresi: Ziemeļu iela 10, Lidosta Rīga, Mārupes novads, LV-1000 (ar norādi Gada pastnieks un Gada pasta operators 2011 vai Pastnieku stāstu konkurss), vai elektroniski uz e-pastu: astra.senberga@pasts.lv. Iesūtīšanas termiņš - 2011.gada 31.decembris.

Latvijas Pasts aicina ikvienu izmantot iespēju un pateikt paldies savam pastniekam un pasta operatoram!

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietas. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālo pasta pakalpojumu sniegšana; uzņēmums sniedz arī filatēlijas, pārvadājumu un eksprespasta, finanšu starpniecības, maksājumu, preses un mazumtirdzniecības pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kas nodarbina ap 4600 darbinieku.

Papildu informācija:
Agija Tērauda

VAS Latvijas Pasts

sabiedrisko attiecību speciāliste

Tālr.: + 371 67608504

E-pasts:
agija.terauda@pasts.lv
www.pasts.lv