15.12.2011

Periodā pirms Ziemassvētkiem un Jaunā gada, kad pasta sūtījumu apjoms tradicionāli pieaug un pasta nodaļās ievērojami palielinās apmeklētāju plūsma, gan saņemot, gan nododot sūtījumus, Latvijas Pasts atgādina par iespēju saņemt sev pienākošu pasta sūtījumu dzīvesvietā vai birojā.

Rūpējoties par piedāvātā servisa attīstību un klientu ērtībām, Latvijas Pasts jau kopš šā gada marta ir ievērojami samazinājis cenu pakalpojumam Piegāde samaksāta, un tagad par sūtījumu saņemšanu klienta dzīvesvietā vai citā sūtītāja norādītā adresē ir jāmaksā būtiski izdevīgāka cena - tikai 2,00 Ls.

Nepieciešamību nodrošināt sūtījuma piegādi uzreiz dzīvesvietā vai citā klientam izdevīgā adresē sūtījuma pavaddokumentos pasta nodaļā atzīmē nosūtītājs - Latvijas Pasts aicina nosūtītāju norādīt saņēmēja tālruņa numuru, lai pasta darbinieki viņu varētu sazvanīt un piegādāt sūtījumu klientam ērtā laikā, atrodoties sūtījuma saņemšanas adresē.

Savukārt saņēmējs šo piegādes pakalpojumu var pasūtīt, saņemot aicinājumu doties uz pasta nodaļu pēc sūtījuma, - zvanot uz aicinājumā norādīto pasta nodaļas tālruņa numuru, klients informē Latvijas Pasta darbiniekus par vēlmi saņemt sūtījumu mājās, bet noteikto piegādes pakalpojuma cenu samaksā pastniekam, kad sūtījums tiek atnests uz norādīto adresi.

Sūtītājs var pieteikt pakalpojumu Piegāde samaksāta, nosūtot:

·iekšzemes vienkāršas un apdrošinātas pasta pakas;

·iekšzemes apdrošinātas vēstules;

·iekšzemes ierakstītas un apdrošinātas sīkpakas.

Savukārt saņēmējs var pieteikt pakalpojumu Piegāde samaksāta:

·iekšzemes un pārrobežu vienkāršām un apdrošinātām pakām;

·iekšzemes un pārrobežu apdrošinātām vēstulēm;

·iekšzemes un pārrobežu ierakstītām sīkpakām;

·iekšzemes apdrošinātām sīkpakām.

Līdz ar pakalpojuma Piegāde samaksāta izdevīgo tarifu tiek attīstīts Latvijas Pasta klientu serviss, paaugstinot piedāvāto ērtību līmeni un nodrošinot plašāku pakalpojumu klāstu. Šis pakalpojums ļauj iedzīvotājiem izdevīgi saņemt sūtījumu tieši savā dzīvesvietā, netērējot laiku un līdzekļus, lai dotos to saņemt pirmssvētku laikā noslogotajās pasta nodaļās. Pakalpojums Piegāde samaksāta ir piemērots arī uzņēmumiem, kuriem svarīga laika ekonomija, jo pastnieks gaidītos dokumentus vai citus sūtījumus var piegādāt tieši klienta birojā, turklāt par optimālu samaksu.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana; Latvijas Pasts sniedz arī filatēlijas, pārvadājumu un eksprespasta, finanšu starpniecības, maksājumu, preses un mazumtirdzniecības pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kas nodarbina ap 4600 darbinieku.

Lai uzzinātu vairāk par Latvijas Pastu, apmeklējiet mājaslapu www.pasts.lv.

Papildu informācija:
Gundega Vārpa,
VAS Latvijas Pasts
Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: + 371 67608505
Mob.: + 371 266287209
e-pasts: gundega.varpa@pasts.lv
www.pasts.lv