17.04.2012

Pētījumā, ko Pasaules pasta savienības eksprespasta servisa (EMS) kooperatīva uzdevumā veikusi starptautiskā audita un konsultāciju kompānija PriceWaterhouseCoopers, Latvijas Pasta Eksprespasts atzīts par devīto labāko eksprespasta pakalpojumu sniedzēju visā pasaulē un otro labāko - Eiropā. No Eiropas valstīm tikai Slovēnijas pasta uzņēmumam izdevies apsteigt Latvijas Pasta Eksprespastu, ierindojoties astotajā vietā, savukārt desmitnieku noslēdz Vācijas pasta kompānija.

Saskaņā ar PriceWaterhouseCoopers pētījumu, kas 2011.gada 4.ceturksnī veikts par pakalpojumu standartu ievērošanu un sūtījumu piegādes kvalitāti visos 203 EMS kooperatīva uzņēmumos, Latvijas Eksprespasts visaugstāk novērtēts tieši sūtījumu piegādes ātruma, klientu servisa un klientu apkalpošanas kvalitātes jomā. Sūtījumu piegādi noteiktajā laikā Eksprespasts nodrošina 99% no visu sūtījumu kopapjoma, savukārt komunikācijā ar klientiem interneta apkalpošanas sistēmā, pa e-pastu un faksu Eksprespasts sasniedzis 100% līmeni, savlaicīgi sniedzot atbildes uz pilnīgi visiem klientu jautājumiem par Latvijā saņemtajiem eksprespasta sūtījumiem minētajos saziņas kanālos.

Lietuvas pasta uzņēmuma eksprespasts PriceWaterhouseCoopers pētījumā ierindots 16., bet Igaunijas - 78.vietā.

"Respektablā pētījuma rezultāti parāda, ka mūsu darbinieki saprot un praksē īsteno būtiskākos nosacījumus veiksmīgai kurjerpasta darbībai: precizitāte, ātrums un komunikācija ar klientu, jo kurjerpasts, kurā sūtījums tiek nogādāts no rokas rokā, lielā mērā ir tieši uzticības bizness. Turklāt tas ir apliecinājums Eksprespasta augstajiem piegādes standartiem gan iekšzemes, gan starptautiskajiem sūtījumiem, kurus nodrošinām, pielāgojoties katra klienta individuālajām vēlmēm," uzsver Latvijas Pasta Eksprespasta departamenta direktors Mārcis Vilcāns.

Latvijas Pasta Eksprespasts nodrošina ērtus un ātrus kurjerpasta pakalpojumus gan vietējā, gan globālajā tirgū, konkurējot ar pasaules kurjerpasta lielākajām un atpazīstamākajām kompānijām. Atsevišķos segmentos Eksprespasts piedāvā starp līdzīgiem pakalpojumu sniedzējiem efektīvāko servisu. Eksprespasts spēj nodrošināt agrākus piegādes termiņus Latvijas reģionu pilsētās un veic naudas iekasēšanu sūtītāja vārdā, piegādājot sūtījumus adresātam, turklāt lielākajā daļā Latvijas ar kurjeriem iespējams norēķināties, izmantojot banku maksājumu kartes.

Savukārt Eksprespasta klientu informācijas sistēma ļauj juridiskajiem klientiem ērtā veidā noformēt nepieciešamos pavaddokumentus, veidot sūtījumu arhīvus un izsekot savu sūtījumu atrašanās vietu, bet, sistēmā reģistrējot sava uzņēmuma filiāles, iespējams nodrošināt kontroli arī pār filiāļu sūtījumiem.

2011.gadā Latvijas Pasta Eksprespasts saņēma Pasaules pasta savienības EMS kooperatīva sudraba līmeņa kvalitātes balvu par sūtījumu nodrošināšanu starptautiskajiem partneriem.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4500 darbinieku.

Papildu informācija:
Gundega Vārpa,
VAS Latvijas Pasts
Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: + 371 67608505
E-pasts: gundega.varpa@pasts.lv