07.05.2012

Latvijas Pasta rīkotajā Mātes dienas pastkaršu akcijā sociālā tīkla Twitter lietotājiem 4 stundās un 45 minūtēs 5883 šā tīkla izmantotāju nosūtīšanai savām mammām aizpildījuši 8500 pastkaršu. Analogā akcijā, ko Latvijas Pasts, tuvojoties Mātes dienai, organizēja 2011.gadā, trīs dienās 4867 Twitter lietotāji aizpildīja nepilnus 6500 pastkaršu. Turklāt tikai 20% no šāgada akcijas dalībniekiem pastkartes mammām sūtīja arī pagājušogad - tas ļauj secināt, ka gada laikā ir būtiski augusi gan Latvijas Twitter lietotāju aktivitāte, gan arī skaits.

Popularizējot pastkaršu sūtīšanas tradīciju auditorijā, kas ikdienas komunikācijai pamatā izmanto moderno tehnoloģiju piedāvātās e-vides iespējas, Latvijas Pasts jau otro gadu organizēja Māmiņdienas pastkaršu akciju sociālā tīkla Twitter lietotājiem. Visiem akcijas dalībniekiem bija iespēja apsveikt mammu (sievu, krustmāti, vecmāmiņu u.c.) ar īstu un oriģinālu pastkarti, kuru Latvijas Pasts līdz svētkiem bez maksas piegādās norādītajā adresē Latvijas teritorijas robežās.

Akcija sākās 2.maijā plkst.10 un beidzās tajā pašā dienā plkst.14.45, kad rekordātrā tempā Twitter lietotāji bija aizpildījuši visas pieejamās pastkartes. Interesants ir fakts, ka, tāpat kā 2011.gada akcijā, arī šogad visvairāk pastkaršu no Twitter lietotāju puses saņems mammas Valmierā, Ventspilī un Cēsīs - lai gan ir pieaudzis uz šīm pilsētām adresēto kartiņu daudzums, nemainīga ir palikusi galveno adresātpilsētu secība.

"Unikālo Twitter lietotāju aktivitāte Latvijas Pasta akcijā bija milzīga - jāatzīst, ka tik jūtamam intereses pieaugumam par iespēju ar reālu pastkarti apsveikt mammu mēs nebijām gatavi. Arī jau pēc akcijas beigām saņēmām burtiski simtiem tvītu ar jautājumiem par iespēju nosūtīt pastkartes. Šis fakts liks mums izdarīt attiecīgus secinājumus, gatavojot nākamās akcijas augošajā un ietekmīgajā Twitter auditorijā," uzsver Latvijas Pasta ārējo komunikāciju vadītāja Gundega Vārpa.

Akcijas idejas autors tiešsaistes dialoga aģentūras Clicks vadītājs Māris Reliņš norāda: "Kampaņas dati liecina, ka akcijas piecās stundās šogad, salīdzinot ar šo pašu laikposmu 2011.gadā, Twitter lietotāju aktivitāte ir augusi tieši sešas reizes. Savukārt tikai 20% no šīs auditorijas pastkartes Latvijas Pasta akcijā nosūtīja arī pagājušajā gadā. Tas ļauj secināt, ka gan Twitter lietotāju aktivitāte, gan to skaits Latvijā gada laikā ir jūtami pieaudzis."

Diemžēl arī šogad daļa adresātu, kurus Twitter lietotāji vēlējās apsveikt Mātes dienā, svētku pastkartes nesaņems nepilnīgi un/vai nepareizi norādīto adresu dēļ - šādi aizpildīto pastkaršu skaits sasniedz vairākus simtus.

Latvijas Pasta jau otro gadu rīkotajā Mātes dienas patskaršu akcijā jebkurš Twitter lietotājs varēja reģistrēties interneta vietnē nosutipastkarti.lv, izvēlēties kādu no trim piedāvātajiem pastkartes dizainiem un precīzi aizpildīt norādītos laukus - apsveikuma saņēmējas vārdu, uzvārdu un adresi. Savukārt Latvijas Pasts izvēlētās un pareizi aizpildītās pastkartes līdz 11.maijam, piektdienai pirms Mātes dienas, kas šogad būs 13.maijā, piegādās norādītās adreses pastkastītē.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4500 darbinieku.

 

Papildu informācija:
Zane Plone,
VAS Latvijas Pasts
sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: + 371 67608504
E-pasts:zane.plone@pasts.lv