22.10.2012

Latvijas Pasta Eksprespasts, nodrošinot ātrus un ērtus kurjera pakalpojumus visā pasaulē, divus gadus pēc kārtas atzīts par vienu no labākajiem pakalpojumu sniedzējiem starp pasaules lielākajiem un atpazīstamākajiem kurjerpasta uzņēmumiem. Eksprespasts arī šogad saņēmis Starptautiskās pasta savienības Eksprespasta servisa (EMS) kooperatīva sudraba līmeņa kvalitāti apliecinošu sertifikātu.

Latvijas Pasta Eksprespastamstarptautiskā balva piešķirta, pamatojoties uz EMS 2011.gadā noteiktajiem standartiem, kurus uzņēmums izpildījis, ievērojot augstus servisa un kvalitātes kritērijus.

"Augstais novērtējums divus gadus pēc kārtas apliecina Eksprespasta spēju nepārtraukti strādāt atbilstoši augstiem kvalitātes standartiem, radot pārliecību par izvēlētā attīstības ceļa pareizību. Tomēr pie sasniegtā apstāties neplānojam, gluži otrādi - arvien vairāk uzlabosim gan kvalitātes rādītājus, gan klientu servisu," uzsver Latvijas Pasta Eksprespasta departamenta direktors Mārcis Vilcāns.

EMS sudraba līmeņa kvalitātes sertifikāts tiek piešķirts kurjerpasta uzņēmumiem, kas nodrošina sūtījumu savlaicīgu piegādi, sūtījumu atrašanās vietas kontroli un uzskaiti, nepieciešamās informācijas sniegšanu par sūtījumu piegādi un augstas kvalitātes klientu servisu.

Latvijas Pasta Eksprespasts nodrošina kurjerpasta pakalpojumus gan vietējā, gan globālajā tirgū, konkurējot ar lielākajām pasaules kurjerpasta kompānijām. Eksprespasts spēj nodrošināt agrākus piegādes termiņus Latvijas reģionu pilsētās un veic naudas iekasēšanu sūtītāja vārdā, piegādājot sūtījumus adresātam. Lielākajā daļā Latvijas ar kurjeriem iespējams norēķināties, izmantojot banku maksājumu kartes. Turklāt Eksprespasta klientu informācijas sistēma ļauj juridiskajiem klientiem ērtā veidā noformēt nepieciešamos pavaddokumentus, veidot sūtījumu arhīvus un izsekot savu sūtījumu atrašanās vietu, bet, sistēmā reģistrējot sava uzņēmuma filiāles, iespējams nodrošināt kontroli arī pār filiāļu sūtījumiem.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4300 darbinieku.

Papildu informācija:
Zane Plone,
VAS Latvijas Pasts
sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: + 371 67608504
E-pasts:zane.plone@pasts.lv