10.09.2012

Interneta veikaliem, finanšu sektora uzņēmumiem, mobilo sakaru un telekomunikāciju operatoriem, kā arī citiem servisa sniedzējiem ar plašu klientu loku Latvijas Pasts izstrādājis jaunu un ērtu pakalpojumu, kas interneta vidē ļauj pārbaudīt izsūtāmās korespondences saņēmēja adreses pareizību.

Tā kā nepareiza vai neprecīza adrešu pieraksta dēļ ievērojama daļa pasta sūtījumu tiek atgriezta atpakaļ izsūtītājam vai arī to piegāde adresātam kavējas, Latvijas Pasts izstrādājis jaunu pakalpojumu, kas ikvienam uzņēmumam ļauj nodrošināt izsūtāmās korespondences saņēmēja adreses pieraksta pārbaudi.

Pakalpojums Adrešu web serviss ir automatizēta adrešu meklēšanas sistēma, kuru iespējams integrēt ikvienas ieinteresētās juridiskās personas interneta mājas lapā. Tādējādi, klientiem aizpildot pasūtījuma, pieteikuma vai reģistrācijas formu attiecīgajā lapā, tiks norādīts precīzs adreses pieraksts. Sistēma ļaus uzņēmumiem veidot kvalitatīvu klientu datu bāzi ar korektām adresēm, novēršot papildu izmaksu veidošanos, ko rada situācijas, kad nepareizas adreses dēļ sūtījums nesasniedz adresātu vai sasniedz to ar kavēšanos.

Jaunais pakalpojums klientiem ir pieejams no septembra. Plašāka informācija par to pieejama šeit.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pastsnodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4500 darbinieku.

Papildu informācija:

Evija Ivdra,
VAS Latvijas Pasts
Ārējo komunikāciju vadības
daļas vadītāja
Tālr.: 67608505
E-pasts: evija.ivdra@pasts.lv