01.03.2013

No šā gada 1.marta Latvijas Pasta klientiem ir pieejams jauns pakalpojums, kas piedāvā iedzīvotājiem izvēlēties ienākošo pārrobežu un iekšzemes pasta sūtījuma saņemšanas vietu - jebkuru Latvijas Pasta nodaļu, kādu no 30 Statoil Fuel & Retail Latvia degvielas uzpildes stacijām (DUS) vai piegādi mājās. Izvēloties saņemt sūtījumu kādā no pasta nodaļām vai Statoil DUS, par sūtījuma saņemšanas iespējām adresāts tiks informēts ar mobilā tālruņa īsziņu (SMS).

Izvērtējot Latvijas Pasta klientu paradumus un ņemot vērā to, ka iedzīvotāji aizvien biežāk izvēlas iepirkties interneta veikalos, Latvijas Pasts piedāvā klientiem jaunu un elastīgu pasta sūtījumu piegādes modeli, kas adresātam nodrošina papildu ērtības, saņemot iekšzemes un pārrobežu sūtījumus sev ērtā vietā un laikā. Ekstra Pasta pakalpojuma maksa ir 1,5 lati (ieskaitot PVN), kas tiek iekasēta sūtījuma izsniegšanas vietā.

"Tradicionālā pasta piegādes un loģistikas biznesā sūtījuma piegādes pēdējais posms parasti liek klientam veikt virkni darbību, lai saņemtu sūtījumu, un tas var radīt zināmas neērtības. Latvijas Pasta piedāvātais Ekstra Pasts ir labākais risinājums sūtījuma saņemšanai klienta norādītajā vietā," uzsver VAS Latvijas Pasts valdes priekšsēdētājs Māris Kleinbergs.

Pasūtot preces interneta vietnēs, sūtījuma saņemšanas adreses sākumā ir jānorāda izsniegšanas vietas numurs, kas ir unikāla ciparu kombinācija sūtījuma saņēmēja adreses sākumā un apliecina klienta vēlmi saņemt pakalpojumu Ekstra Pasts. Izsniegšanas vietas numurs sastāv no XXXX_YYYYYYYY, kur X ir sūtījuma izsniegšanas vietas indeksa daļa un Y ir saņēmēja mobilā tālruņa numurs, aiz kura jānorāda pilna adrese.

Uz Statoil  DUS var adresēt sūtījumus līdz 7 kg. Ja adresāts sūtījumu neizņems 10 dienu laikā, tas tiks nogādāts uz saņēmēja adresi apkalpojošo pasta nodaļu, un adresātam tiks nosūtīta atkārtota mobilā tālruņa īsziņa ar lūgumu ierasties pēc sava sūtījuma pasta nodaļā.

Ekstra Pasta noteikumus, kā arī sīkāku informāciju par nosacījumiem sūtījumu saņemšanai, skatīt šeit.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku.

Papildu informācija:
Egons Ālers,
VAS Latvijas Pasts
Ārējo komunikāciju vadītājs
Tālr.: + 371 67608505
E-pasts: egons.alers@pasts.lv