26.03.2013

Starptautiskā pētījumā Latvijas Pasta Eksprespastu atzīst par otru labāko kurjerpastu pasaulē

Latvijas Pasta Eksprespasts 2012.gadā ir atzīts par otru labāko kurjerpastu pasaulē, un tam piešķirts zelta līmeņa kvalitāti apliecinošs sertifikāts. Pasaules pasta savienības Eksprespasta servisa (EMS) kooperatīva uzdevumā starptautiskās audita un konsultāciju kompānijas Price Waterhouse Coopers pētījums par sūtījumu piegādes kvalitāti tika veikts vairāk nekā 200 EMS kooperatīva uzņēmumos. Latvijas Pasta Eksprespasts ir vienīgais kurjerpasts Eiropā, kas iekļuvis labāko pieciniekā.

Latvijas Pasta Eksprespastam zelta līmeņa kvalitātes sertifikāts piešķirts par augstu servisa un kvalitātes standartu nodrošināšanu, izpildot EMS 2012.gadā noteiktās prasības: sūtījumu savlaicīgas piegādes veikšana, sūtījumu atrašanās vietas kontroles un uzskaites nodrošināšana, nepieciešamās informācijas sniegšana par sūtījumu piegādi un augstas kvalitātes klientu servisa nodrošināšana.

Latvijas Pasta Eksprespasts visaugstāk novērtēts sūtījumu piegādes ātruma, klientu servisa un klientu apkalpošanas kvalitātes jomā. Sūtījumu piegādi noteiktajā laikā Eksprespasts nodrošina 99% no visu sūtījumu kopapjoma, savukārtkomunikācijā ar klientiem interneta apkalpošanas sistēmā, pa e-pastu un faksu Eksprespasts sasniedzis 100% kvalitātes līmeni, laikus sniedzot atbildes uz pilnīgi visiem klientu jautājumiem par Latvijā saņemtajiem eksprespasta sūtījumiem minētajos saziņas kanālos.

"Katrs darbinieks ir devis savu ieguldījumu, lai mēs strādātu efektīvāk, apkalpotu vairāk klientu un sniegtu arvien kvalitatīvākus pakalpojumus, kā rezultātā Eksprespasts ir atzīts par labāko kurjerpastu Eiropā un otro labāko - visā pasaulē. Tik lieliski sasniegumi ir kas nebijis pasta līdzšinējā darbībā, un tas ir apliecinājums Eksprespasta augstajiem piegādes standartiem gan iekšzemes, gan starptautiskajiem sūtījumiem, kurus nodrošinām, pielāgojoties katra klienta individuālajām vēlmēm," uzsver Latvijas Pasta Eksprespasta departamenta direktors Mārcis Vilcāns.

Pirmā vieta starp pasaules EMS uzņēmumiem piešķirta Makao reģiona eksprespastam Ķīnā, trešā vieta piešķirta Honkongas reģiona eksprespastam Ķīnā, ceturtā - Korejas eksprespastam, bet par piekto labāko kurjerpastu pasaulē ir atzīts Japānas eksprespasts. Saskaņā ar Price Waterhouse Coopers datiem Lietuvas pasta kompānijas eksprespasta serviss ierindojas 18. vietā, bet Igaunijas - 32. vietā.

2011.gadā Latvijas Pasta Eksprespasts saņēma sudraba līmeņa kvalitāti atbilstošu sertifikātu un ierindojās 33. vietā pasaulē.

Latvijas Pasta Eksprespasts nodrošina kurjerpasta pakalpojumus gan vietējā, gan globālajā tirgū, konkurējot ar lielākajām pasaules kurjerpasta kompānijām. Eksprespasts spēj nodrošināt agrākus piegādes termiņus Latvijas reģionu pilsētās un veic naudas iekasēšanu sūtītāja vārdā, piegādājot sūtījumus adresātam. Lielākajās Latvijas pilsētās ar kurjeriem iespējams norēķināties, izmantojot banku maksājumu kartes. Turklāt Eksprespasta klientu informācijas sistēma ļauj juridiskajiem klientiem ērtā veidā noformēt nepieciešamos pavaddokumentus, veidot sūtījumu arhīvus un izsekot savu sūtījumu atrašanās vietu, bet, sistēmā reģistrējot sava uzņēmuma filiāles, iespējams nodrošināt kontroli arī pār filiāļu sūtījumiem.


Par VAS Latvijas Pasts

 

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku.

 

Papildu informācija:
Zane Plone,
VAS Latvijas Pasts
sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: + 371 67608504
E-pasts: zane.plone@pasts.lv