22.10.2013

Latvijas Pasts sadarbībā ar mazumtirdzniecības tīklu Narvesen būtiski paplašina sūtījumu izsniegšanas pakalpojumu projektu, piedāvājot klientiem saņemt ienākošos pārrobežu un iekšzemes pasta sūtījumus jau 117 Narvesen tirdzniecības vietās visā Latvijas teritorijā. Par sūtījuma saņemšanas iespējām adresāts tiks informēts ar mobilā tālruņa īsziņu.

Sūtījumu izsniegšanas projekts sadarbībā ar mazumtirdzniecības tīklu Narvesen ir Latvijas Pasta iniciatīva, un sākotnējā periodā, kopš marta, tas darbojās tikai 10 Narvesen centrālajās tirdzniecības vietās lielākajās Latvijas pilsētas. Vairāk nekā sešu mēnešu periodā izvērtējot projekta rezultātus, pieņemts lēmums par sadarbības ievērojamu paplašināšanu. Šobrīd pakalpojums pieejams Rīgas, Daugavpils, Liepājas, Ventspils, Jūrmalas, Jelgavas, Jēkabpils, Rēzeknes, Ogres un citu Latvijas pilsētu iedzīvotājiem plašā ģeogrāfiskajā amplitūdā. Narvesen tirdzniecības vietu sarakstu, kurās iespējams izņemt sūtījumus, skatīt šeit.

"Interneta tirdzniecības pakalpojumi kļūst arvien populārāki vienlaikus ar iedzīvotāju mobilitātes pieaugumu, tādēļ, ejot līdzi laikam un pielāgojoties mūsdienu cilvēka paradumiem, mūsu svarīgākais uzdevums ir maksimāla pakalpojumu pieejamības nodrošināšana. Latvijas Pasts strādā un turpinās strādāt, lai klientiem būtu iespēja sūtījumus saņemt maksimāli ērtā vietā un laikā. Sadarbības paplašināšana ar mazumtirdzniecības tīklu Narvesen ir tikai viens no soļiem šo mērķu sasniegšanai," uzsver Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Arnis Salnājs.

Savukārt Narvesen iepirkumu daļas vadītājs Jānis Peičs norāda, ka saredz šā pakalpojuma turpmākas attīstības potenciālu arī nākotnē: ""Klients ir mūsu vērtībā, tāpēc regulāri strādājam pie sava pakalpojumu klāsta paplašināšanas, lai Narvesen klienti varētu vienuviet ērti saņemt ikdienā aktuālos pakalpojumus. Ņemot vērā klientu vēlmes un pēdējās tirgus tendences, kas ir saistītas ar strauju e-pakalpojumu attīstību, esam gatavi sniegt Latvijas iedzīvotājiem plašākas iespējas interneta sūtījumu saņemšanai Narvesen tirdzniecības vietās. Nākotnē arī saredzam ievērojamu potenciālu šī pakalpojuma attīstībai, jo Narvesen ar 245 tirdzniecības vietām visā Latvijā var nodrošināt nozīmīgu papildinājumu pasta filiāļu tīklam, piedāvājot elastīgākus darba laikus un lielāku sūtījumu saņemšanas vietu izvēli."

Izmantojot Latvijas Pasta pakalpojumu Ekstra Pasts, klientiem ir iespēja izvēlēties ienākošo iekšzemes un pārrobežu sūtījumu saņemšanas vietu - ne tikai kādu no 117 Narvesen tirdzniecības vietām, bet arī 59 Statoil degvielas uzpildes stacijām (DUS) vai jebkuru pasta nodaļu. Pasūtot preces interneta vietnē, saņēmēja adreses sākumā ir jānorāda sūtījuma izsniegšanas vietas indekss un saņēmēja mobilā tālruņa numurs. Katrai sūtījuma izsniegšanas vietai - 117 Narvesen tirdzniecības vietām un 59 Statoil DUS - ir piešķirts savs unikāls pasta indekss.

Narvesen tirdzniecības vietās un Statoil DUS tiek izsniegti sūtījumi, kuru svars nepārsniedz septiņus kilogramus, - smagāki sūtījumi tiks nosūtīti uz adresāta apkalpojošo pasta nodaļu. Sūtījumus Narvesen tirdzniecības vietās un Statoil DUS būs iespējams izņemt 10 dienu laikā pēc aicinājuma saņemšanas.

Sīkāku informāciju par pakalpojuma Ekstra Pasts nosacījumiem skatīt te.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku.

Papildu informācija:
Zane Plone
Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: +371 67608504
E-pasts: zane.plone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts
; facebook.com/latvijas.pasts