Latvijas Pasts nosūtīs 25 000 apsveikuma pastkaršu mammām visā Latvijā; dubultojas mobilo ierīču izmantošana pastkaršu akcijā

07.05.2014

Latvijas Pasts nosūtīs 25 000 apsveikuma pastkaršu mammām visā Latvijā; dubultojas mobilo ierīču izmantošana pastkaršu akcijā

Noslēdzoties Latvijas Pasta tradicionālajai Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas akcijai sociālajos tīklos, mammām visā Latvijā tiks piegādāti 25 000 apsveikuma pastkaršu - visvairāk to saņēmēju būs Rīgā, Liepājā un Jelgavā. Twitter lietotāji 15 000 akcijai rezervēto pastkaršu aizpildīja nedaudz vairāk nekā sešās stundās, savukārt Facebook profilu īpašnieki 10 000 pastkaršu aizpildīja astoņās dienās. Salīdzinājumā ar iepriekšējo Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas akciju tieši pirms gada par 7000 cilvēku ir audzis kopējais akcijas dalībnieku skaits, bet gandrīz divkārt palielinājies to dalībnieku skaits, kas pastkaršu aizpildīšanai izmantojuši nevis datoru, bet kādu no mobilajām ierīcēm - tālruni vai planšetdatoru.

Popularizējot pastkaršu sūtīšanas tradīciju auditorijā, kas ikdienas komunikācijai pamatā izmanto virtuālo vidi, Latvijas Pasts jau ceturto gadu jebkuram Twitter un Facebook lietotājam no 28.aprīļa piedāvāja iespēju bez maksas nosūtīt pastkarti savai mammai, sievai, draudzenei vai vecmāmiņai ar īpaši izveidotās interneta vietnes www.nosutipastkarti.lv starpniecību. Precīzi aizpildītās pastkartes Latvijas Pasts līdz svētkiem piegādās mammām visā Latvijas teritorijā.

Jau tradicionāli aktīvākie arī šā gada akcijā bija Twitter lietotāji - 14 000 kontu īpašnieki nedaudz vairāk nekā sešās stundās aizpildīja 15 000 pastkaršu, savukārt 7600 Facebook lietotāju 10 000 pastkaršu aizpildīja astoņu dienu laikā. Visvairāk pastkaršu aizceļos pie mammām Rīgā, Liepājā un Jelgavā, kā arī Valmierā un Ventspilī. Mammām visā Latvijā ar www.nosutipastkarti.lv starpniecību tika pateikti 14 322 virtuāli "paldies". Kopumā akcijas norises vietne www.nosutipastkarti.lv akcijas pirmās dienas laikā tika apmeklēta 33 000 reižu.

Kopējais Mātes dienas pastkaršu akcijas dalībnieku skaits ir pieaudzis par vairāk nekā 7000 cilvēku salīdzinājumā ar 2013.gada akciju, kad tajā piedalījās 14 456 Twitter un Facebook lietotāju. Šogad faktiski dubultojies to Twitter lietotāju skaits, kas akcijā piedalījās, izmantojot mobilās ierīces - tālruni vai planšetdatoru. Pagājušajā gadā 25% pastkaršu aizpildītāju izmantoja mobilās ierīces, savukārt šogad tādi bija jau 45% Twitter lietotāju.

Latvijas Pasta Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas rezultātu infografiku aplūko šeit.

Pirmajā Latvijas Pasta rīkotajā Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas akcijā 2011.gadā piedalījās 4867 Twitter lietotāji, aizpildot gandrīz 6500 pastkaršu. 2012.gadā 5883 Twitter lietotāji nepilnu piecu stundu laikā nosūtīja 8500 pastkaršu, savukārt 2013.gadā - 11 154 Twitter lietotāji 15 000 pastkaršu nosūtīšanai aizpildīja nepilnās sešās stundās, bet 3302 Facebook lietotāji - 5000 pastkaršu nepilnas dienas laikā.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4000 darbinieku.

 

Papildu informācija:
Gundega Vārpa,
Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505
E-pasts: gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts; facebook.com/latvijas.pasts