Uzlabojot klientu ērtības, Latgales reģiona Viļakas pasta nodaļa no jūlija apmeklētājus gaidīs jaunās telpās

27.06.2014

Uzlabojot klientu ērtības, Latgales reģiona Viļakas pasta nodaļa no jūlija apmeklētājus gaidīs jaunās telpās

Uzlabojot klientu ērtības, no 2014.gada 1.jūlija Viļakas pasta nodaļa visus pasta pakalpojumus sniegs jaunās telpās - tirdzniecības centrā Maks, Balvu ielā 5, Viļakā. Pasta nodaļas jaunās telpas atrodas pilsētas centrā netālu no līdzšinējām nodaļas telpām. Apmeklēt Viļakas pasta nodaļu klientiem turpmāk būs īpaši ērti, jo nodaļa izvietota tirdzniecības centrā, kuram blakus ir plaša autostāvvieta un kurā var viegli iekļūt vecāki ar bērnu ratiņiem un cilvēki ar kustību traucējumiem.

Viļakas pasta nodaļas apmeklētāji arī turpmāk pasta pakalpojumus varēs saņemt ierastajā laikā - darbdienās nodaļa strādās no plkst.8 līdz 14, savukārt sestdienās - no plkst.8 līdz 11. Par gaidāmajām izmaiņām Latvijas Pasts savus klientus jau laikus ir informējis, izvietojot paziņojumu līdzšinējās pasta nodaļas telpās.

Jaunās pasta nodaļas telpas ir gaišas un modernas, un tajās iespējama visu piedāvāto pakalpojumu un preču pārskatāma izvietošana. Viļakas pasta nodaļā klienti arī turpmāk varēs saņemt visus Latvijas Pasta piedāvātos pakalpojumus, tajā skaitā vēstuļu, sīkpaku, paku u.c. sūtījumu saņemšanu un nosūtīšanu, eksprespasta pakalpojumus, preses izdevumu abonēšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, maksājumu pakalpojumus Pasta norēķinu sistēmā, mazumtirdzniecības preču iegādi utt.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Papildu informācija:
Zane Plone,
Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: +371 67608504
E-pasts: zane.plone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts; facebook.com/latvijas.pasts