Latvijas Pasta otro modernas koncepcijas pasta nodaļu Rēzeknē 18.jūlijā atklās satiksmes ministrs Anrijs Matīss

15.07.2014

Latvijas Pasta otro modernas koncepcijas pasta nodaļu Rēzeknē 18.jūlijā atklās satiksmes ministrs Anrijs Matīss

Jau otrā Latvijas Pasta modernas funkcionālās un dizaina koncepcijas pasta nodaļa atradīsies ārpus galvaspilsētas Rīgas, Latgales reģionā, Rēzeknes pilsētas centrā. Modernizētās Rēzeknes 1.pasta nodaļas svinīga atklāšana ar satiksmes ministra Anrija Matīsa piedalīšanos plānota 2014.gada 18.jūlijā plkst.14 Atbrīvošanas alejā 81 k-5. Nodrošinot ērtāku pakalpojumu saņemšanu klientiem un uzlabotus darba apstākļus darbiniekiem, Latvijas Pasts izstrādājis mūsdienīgu pasta nodaļu koncepciju, un atbilstoši tai šogad paredzēts pārveidot aptuveni 10 nodaļas.

Rēzeknes 1.pasta nodaļas darbinieki pilsētas iedzīvotājus un viesus jaunās pasta nodaļas telpās apkalpo kopš 15.jūlija, bet svinīga nodaļas atklāšana, piedaloties satiksmes ministram Anrijam Matīsam, Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājam Arnim Salnājam un Rēzeknes pilsētas un novada pašvaldību pārstāvjiem, notiks 18.jūlijā plkst.14. Pasta nodaļas atklāšanas pasākumā ikviens interesents no modernizētās nodaļas bez maksas varēs nosūtīt īpašu Latvijas Pasta pastkarti ar speciāli šim notikumam izgatavotu zīmogu.

Jaunatvērtajā Rēzeknes 1.pasta nodaļā klientu kustību regulē moderna Qminder sistēmas rindu mašīna, kas ļauj kārtas numuru paņemt, izmantojot arī viedtālrunī vai planšetdatorā nolādētu mobilo aplikāciju un tādējādi jau iepriekš uzzinot, kāds varētu būt aptuvenais gaidīšanas laiks, kādā ātrumā virzās rinda un tālrunī saņemot informāciju brīdī, kad pienākusi rinda klientiem divus numurus iepriekš. Patlaban šāda klientu plūsmas regulēšanas sistēma darbojas trīs Latvijas Pasta nodaļās - Rēzeknes 1.pasta nodaļā, nesen Rīgā atvērtajā 28.pasta nodaļā Valsts ieņēmumu dienesta kompleksā, un Valmieras 4.pasta nodaļā. Līdz 2014.gada beigām šādu sistēmu plānots ieviest vēl piecās nodaļās, ilgtermiņā plānojot tās attīstību lielākajās pasta nodaļās visā valstī.

Rēzeknes 1.pasta nodaļā ir nodrošināta arī ērta piekļuve cilvēkiem ar kustību traucējumiem un vecākiem ar bērnu ratiņiem.

Latvijas Pasta izstrādātais modernas pasta nodaļas modelis balstās uz vairākiem klientu ērtības nodrošinošiem principiem: mūsdienīga vide, pārskatāms pakalpojumu un preču izvietojums, aktuālākajām apkalpošanas prasībām atbilstoša klientu plūsmas vadības sistēma un tieši konkrētajā pasta nodaļā pieprasīto preču pieejamība. Tas nozīmē, ka atbilstoši klientu paradumu izpētes rezultātiem preču piedāvājums nodaļās atšķirsies - Rīgā un citu Latvijas lielāko pilsētu nodaļās tas pamatā ir un būs vērsts uz pasta pakalpojumu nodrošināšanu, savukārt lauku reģionu pasta nodaļās veidojas, ņemot vērā konkrētās teritorijas iedzīvotāju pieprasījumu, ko ietekmē arī sezonālas tendences.

Saskaņā ar mūsdienīgo pasta pakalpojumu sniegšanas koncepciju šogad plānots pārveidot kopumā 10 pasta nodaļas gan Rīgā, gan ārpus galvaspilsētas, un nākamo nodaļu plānots modernizēt Jelgavā. Pirmā šāda veida pasta nodaļa jūnijā tika atklāta Rīgā, VID kompleksā, Talejas ielā 1.

Rēzeknes 1.pasta nodaļas jauno telpu attēls aplūkojams šeit.

Jāatgādina, ka no 2013.gada 1.janvāra saskaņā ar Pasta likuma nosacījumiem Latvijas Pasts sniedz pakalpojumus pilnībā brīva pasta tirgus apstākļos, pagājušajā gadā sasniedzot 58 miljonu eiro neto apgrozījumu un 4,5 miljonu eiro peļņu.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Papildu informācija:
Gundega Vārpa,
Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505
E-pasts: gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts; facebook.com/latvijas.pasts