Latvijas Pasta akcijā Twitter lietotāji ar Instagram starpniecību nosūta 1000 Positivus festivāla attēlu; 40% pastkaršu – selfiji

29.07.2014

Latvijas Pasta akcijā Twitter lietotāji ar Instagram starpniecību nosūta 1000 Positivus festivāla attēlu; 40% pastkaršu – selfiji

Latvijas Pasta organizētajā Twitter pastkaršu sūtīšanas akcijā Positivus apmeklētāji nedēļas laikā no 2014.gada 21.jūlija nosūtījuši 1000 pastkaršu ar attēliem no bilžu dalīšanās tīkla Instagram, kuros ar viedtālruni vai planšetdatoru fiksēti spilgtākie festivāla iespaidi. Nosūtīšanai pastkartēs 40% gadījumu Positivus festivāla apmeklētāji izvēlējušies selfijus. Visvairāk Positivus attēlu pastkaršu saņēmēju būs Rīgā, Ogrē un Jelgavā.

Akcijas laikā Positivus festivāla apmeklētāju nosūtīto visu attēlu bilžu sienu iespējams aplūkot interneta vietnē www.nosutipastkarti.lv. Visbiežāk pastkartes nosūtīšanai Positivus festivāla apmeklētāji izvēlējušies selfijus, kā arī spilgtākos koncertu mirkļus, grandiozo salūtu un jautrākos notikumus no dzīves telšu pilsētiņā.

Autorizējoties interneta vietnē www.nosutipastkarti.lv ar savu Twitter kontu, no 2014.gada 21.līdz 25.jūlijam lietotājiem bija iespēja izvēlēties kādu no saviem Positivus attēliem Instagram tīklā un īpašas pastkartes veidā to bez maksas nosūtīt adresātam uz jebkuru vietu Latvijas teritorijā.

Katras saņemtās pastkartes kvalitāte ir atkarīga no pievienotās fotogrāfijas kvalitātes, tāpēc - jo kvalitatīvāks bijis attēls, jo kvalitatīvāku pastkarti saņems konkrētais adresāts. Diemžēl, tāpat kā citās Latvijas Pasta organizētajās pastkaršu sūtīšanas akcijās, daļa sūtītāju norādījuši nepareizu adresi, tāpēc visi adresāti Positivus pastkartes var nesaņemt.

Latvijas Pasts jau trešo gadu pēc kārtas kampaņā sociālajos tīklos integrējis arī Instagram sniegtās iespējas. Instragram ir fotogrāfiju dalīšanās tīkls, kas īpaši izplatīts starp Twitter lietotājiem un ir pieejams vairākumam viedtālruņu ar operētājsistēmu iOS vai Android. Akcijas ar Instagram iesaisti Latvijas Pasts uzsāka 2012.gadā, organizējot Vasaras saulgriežu pastkaršu sūtīšanas akciju Twitter lietotājiem, savukārt 2013.gadā līdzīga akcija tika rīkota XXV Vispārējo latviešu Dziesmu un XV Deju svētku laikā.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Papildu informācija:
Zane Plone,
Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: +371 67608504
E-pasts: zane.plone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts; facebook.com/latvijas.pasts