Latvijas Pasta abonēšanas kampaņas pirmajā mēnesī noformēti 105 000 abonementu; pamatā izvēlas abonēt visam 2015.gadam

06.11.2014

Latvijas Pasta abonēšanas kampaņas pirmajā mēnesī noformēti 105 000 abonementu; pamatā izvēlas abonēt visam 2015.gadam

Latvijas Pasta preses izdevumu abonēšanas kampaņas pirmajā mēnesī noformēti 105 000 abonementu, un tas ir vairāk nekā analogā laikposmā 2013.gadā. Šābrīža tendences liecina, ka klienti laikrakstus un žurnālus izvēlas abonēt ilgstošam periodam – gandrīz 90% abonementu noformēti 10 vai 12 mēnešiem. Tradicionāli aktīvākie preses izdevumu abonētāji dzīvo reģionos, bet vienlaikus arī šogad turpina pieaugt e-abonēšanas īpatsvars.

Izmantojot kādu no Latvijas Pasta piedāvātajiem abonēšanas kanāliem, pirmajā abonēšanas kampaņas mēnesī noformēts par 14% vairāk žurnālu un laikrakstu abonementu nekā attiecīgā periodā pērn. Analizējot abonēšanas tendences un abonentu paradumus vairāku gadu garumā, pirmais abonēšanas kampaņas mēnesis noris īpaši aktīvi, bet nākamajos mēnešos noformēto abonementu skaits tradicionāli izlīdzinās un līdz gada nogalei stabilizējas. Tāpēc patlaban ir pāragri izteikt prognozes, kāda būs noformēto abonementu skaita dinamika visas kampaņas rezultātā.

Abonēšanas kampaņas pirmajā mēnesī, salīdzinot ar analogu periodu 2013.gadā, nedaudz palielinājies to preses abonementu skaits, kas noformēti 10 līdz 12 mēnešu periodam, – no kopējā abonementu skaita šim laikposmam noformēti 87% abonementu, un tas ir par 18% vairāk nekā 2013.gadā. Periodam no pusgada līdz deviņiem mēnešiem noformēti 8% abonementu, vienam līdz trijiem mēnešiem – 4%, bet vismazāk – 1% – abonementu ir laikposmam no četriem līdz pieciem mēnešiem.

Arī šogad vērojamas e-abonēšanas pieauguma tendences: salīdzinot ar pagājušo gadu, par trešdaļu pieaudzis to laikrakstu un žurnālu abonementu skaits, kas noformēti, izmantojot e-abonēšanas iespējas un abonēšanu pa tālruni. Abonēšanas kampaņas pirmajā mēnesī, lietojot interneta vietni www.abone.pasts.lv un uzņēmuma informatīvos tālruņus 67008001, 27008001, noformēti 39% abonementu.

Augstāka abonēšanas aktivitāte joprojām vērojama reģionos, kur noformēti 76% visu abonementu. Rīgā noformēti 16% abonementu, pārējās Latvijas lielākajās pilsētās – 8%.

Latvijas Pasts atgādina, ka arī 2015.gadā saviem klientiem piedāvā pakalpojumu Abonē šodien, saņem pēc divām darba dienām. Izvēloties šo pakalpojumu, klienti pasūtītos preses izdevumus, kas tiek izdoti biežāk nekā reizi mēnesī un kam nav noteikta tikai pilna mēneša abonēšana, saņems jau divu darbdienu laikā pēc abonementa noformēšanas. Ar izdevumiem, uz kuriem attiecas pakalpojums Abonē šodien, saņem pēc divām darba dienām, var iepazīties Abonēšanas katalogā 2015.gadam.

Abonēšanas kampaņa 2015.gadam turpināsies līdz šā gada 28.decembrim. Latvijas Pasta abonēšanas interneta vietnē www.abone.pasts.lv, pasta nodaļās ar tiešsaistes pieslēgumu un pie pastnieka Latvijā izdoto preses izdevumu abonēšana 2015.gadam būs iespējama līdz šā gada 28.decembrim, bet, abonējot pārējās pasta pakalpojumu sniegšanas vietās vai zvanot pa informatīvo tālruni, – līdz 18.decembrim.

Savukārt ārvalstīs izdotos preses izdevumus 2015.gadam interneta vietnē www.abone.pasts.lv, pasta nodaļās ar tiešsaistes pieslēgumu un pie pastnieka var abonēt līdz šā gada 15.decembrim, bet, abonējot pārējās pasta pakalpojumu sniegšanas vietās vai zvanot pa informatīvo tālruni, – līdz 12.decembrim. Katalogam pievienotais Abonementa pieteikums jāaizpilda līdz 1.decembrim un jānosūta Latvijas Pastam vai jāiesniedz jebkurā pasta nodaļā. Precīzus abonēšanas termiņus iespējams skatīt interneta vietnē www.abone.pasts.lv vai jautāt tuvākajā pasta nodaļā. 

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Papildu informācija:
Agija Tērauda,
Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: +371 67608506
E-pasts: agija.terauda@gmail.com
twitter.com/latvijas_pasts; facebook.com/latvijas.pasts