20.04.2011

Līdz Lieldienām gandrīz 5000 adresātu visā Latvijā savās pastkastītēs saņems Latvijas Pasta piegādātus oriģinālus un krāsainus svētku apsveikumus, kas izsūtītas uzņēmuma organizētās Latvijā unikālās akcijas Pārsteidz mīļo Lieldienās! ietvaros. Par apsveikumu autoru varēja kļūt ikviens, kuram izveidots savs konts sociālajā tīklā Twitter.

Latvijas Pasts saka paldies visiem akcijas dalībniekiem, kuri izvēlējās savus draugus, radus un paziņas Lieldienās sveikt ar taustāmu, pa pastu sūtītu apsveikuma kartīti. Turklāt ikviens no akcijas dalībniekiem kļuva arī par pastkaršu sūtīšanas tradīcijas popularizētāju, atgādinot par nezūdošajām vērtībām, ko sniedz pa pastu sūtītu vēstuļu un pastkaršu kultūra.

Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Aigars Vītols uzsver: "Vēlējāmies pozicionāt Latvijas Pastu kā mūsdienīgu uzņēmumu, vienlaikus parādot, ka pastkartes ir īpašs uzmanības apliecinājuma veids, kas spēj konkurēt ar dažādajiem, taču brīžiem ļoti bezpersoniskajiem moderno tehnoloģiju komunikāciju rīkiem. Līdzīgas akcijas plānojam arī turpmāk."

Akcijā Pārsteidz mīļo Lieldienās! pavisam kopā Twitter lietotāji izveidojuši 5156 pastkartes. No visiem saņemtajiem elektroniskajiem apsveikumiem Latvijas Pasts sagatavoja 4867 pastkartes, kuras piegādās adresātiem visā Latvijā. Lai gan Latvijas Pasts akcijas laikā vairākkārt uzsvēra, ka nepieciešams norādīt precīzu apsveikuma saņēmēja adresi, diemžēl nepilnos 300 gadījumos bija norādītas nepareizas un neprecīzas adreses. Tāpēc uzņēmums nespēja identificēt apsveikuma saņēmējus un nevarēs nogādāt viņiem Lieldienu apsveikumu.

Akcija norisinājās no 14. līdz 18.aprīlim. Tās dalībniekiem - ikvienam, kam ir savs Twitter konts, - bija jāapmeklē interneta vietne nosutipastkarti.lv, jāreģistrējas ar savu Twitter kontu un jānorāda tās personas vārds, uzvārds un precīza adrese, kuru vēlējās sveikt Lieldienās. Katrs Twitter lietotājs bez maksas Latvijas teritorijas robežās varēja nosūtīt pat vairākas pastkartes. Savukārt Latvijas Pasts elektroniski aizpildītās pastkartes nogādās to adresātiem kā fiziskus Lieldienu apsveikumus.

Hill & Knowlton digitālās komunikācijas vadītājs Māris Reliņš norāda: "Jau labu laiku Latvijas Pasts sazinās ar klientiem arī Twitter. Bija svarīgi pievērst tam iespējami plašāku uzmanību, lai cilvēki aktīvāk izmantotu šo ērto komunikācijas līdzekli. Idejas pamatā nebija tradicionālās retvītu kampaņas ar vienu lielu balvu, bet gan iespēja ikvienam iegūt kaut nelielu, bet taustāmu - īstu pastkarti."

Latvijas Pasts vēl pilnu pastkastīti saulainu Lieldienu sveicienu!

Uzzini interesantus faktus par akciju Pārsteidz mīļo Lieldienās! šeit.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālo pasta pakalpojumu sniegšana; Latvijas Pasts sniedz arī filatēlijas, pārvadājumu un eksprespasta, finanšu starpniecības, maksājumu, preses un mazumtirdzniecības pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kas nodarbina ap 5000 darbinieku.

Papildu informācija:

Agija Tērauda,

VAS Latvijas Pasts

sabiedrisko attiecību speciāliste

Tālr.: + 371 67608504

e-pasts: agija.terauda@pasts.lv

www.pasts.lv