03.02.2016
Latvijas Pasts sākot ar 2016. gada 2.februāri ir atcēlis papildus tarifu par sūtījumu izsekošanu uz sekojošām valstīm:
AAE |
Etiopija |
Libērija |
Sentlūsija |
Argentīna |
Filipīnas |
Maķedonija |
Sjerraleone |
ASV |
Gibraltārs |
Maldivija |
Slovākija |
Baltkrievija |
Grieķija |
Malta |
Slovēnija |
Barbadosa |
Gajāna |
Mauritānija |
Somija |
Benina |
Hondurasa |
Meksika |
Šveice |
Bermudu salas |
Horvātija |
Mozambika |
Tanzānija |
Bolīvija |
Īrija |
Namībija |
Togo |
Bulgārija |
Japāna |
Nigēra |
Tonga |
Burkinafaso |
Kanāda |
Pakistāna |
Trinidāda un Tobago |
Čehija |
Kipra |
Panama |
Uganda |
Čīle |
Kolumbija |
Papua-Jaungvineja |
Vanuatu |
Dānija |
Komoru salas |
Ruanda |
Zambija |
Eritreja |
Libāna |
Saūda Arābija |
Zviedrija |
Lēmums par papildus pakalpojuma atcelšanu pieņemts, ņemot vērā radušos situāciju, ka vairāki Pasaules Pasta savienības pasta operatori tehnisku iemeslu dēļ nav izpildījuši līguma saistības ar Latvijas Pastu.
Papildus tarifs par sūtījumu izsekošanu tiks atjaunots tiklīdz Latvijas Pasts būs pārliecināts par pakalpojuma atbilstību tā aprakstam un klientiem būs pieejama informācija par sūtījumu izsekošanu.
Klientiem, kuri, sākot ar 2016.gada 1.janvāri, ir izmantojuši ierakstītu vai apdrošinātu vēstuļu, sīkpaku, bandroļu vai pastkaršu nosūtīšanas pakalpojumu un to nav saņēmuši, Latvijas Pasts atmaksās tarifā iekļauto maksu par sūtījumu izsekošanu. Lai Latvijas Pasts varētu atmaksāt maksu par nesaņemto pakalpojumu, klientiem jāvēršas Latvijas Pastā, izmantojot e-pasta adresi info@pasts.lv, zvanot uz kādu no informatīvajiem tālruņiem +371 27008001, +371 67008001 vai vēršoties ar iesniegumu jebkurā pasta nodaļā.