06.11.2013

Pētījumā, ko Pasaules pasta savienības eksprespasta servisa (EMS) kooperatīva uzdevumā veikusi starptautiskā audita un konsultāciju kompānija PriceWaterhouseCoopers, Latvijas Pasta Eksprespasts 2013.gada 3.ceturksnī atzīts par labāko eksprespasta pakalpojumu sniedzēju visā pasaulē. Latvijas Pasta Eksprespastam seko Ungārijas un Dienvidkorejas eksprespasta uzņēmumi.

Saskaņā ar PriceWaterhouseCoopers pētījumu, kas 2013.gada 3.ceturksnī veikts par pakalpojumu standartu ievērošanu un sūtījumu piegādes kvalitāti visos 199 EMS kooperatīva uzņēmumos, Latvijas Eksprespasts visaugstāk novērtēts tieši sūtījumu piegādes ātruma, klientu servisa un klientu apkalpošanas kvalitātes jomā. Sūtījumu piegādi noteiktajā laikā Eksprespasts nodrošina 99% no visu sūtījumu kopapjoma, savukārt komunikācijā ar klientiem interneta apkalpošanas sistēmā, pa e-pastu un faksu Eksprespasts sasniedzis 100% līmeni, savlaicīgi sniedzot atbildes uz pilnīgi visiem klientu jautājumiem par Latvijā saņemtajiem eksprespasta sūtījumiem minētajos saziņas kanālos.

"Kurjerpasts ir viens no augošākajiem pasta sūtījumu piegādes segmentiem, kurā konkurece saasinās ik gadu. Īpaši tāpēc esam gandarīti par jaunākā starptautiskā pētījuma rezultātiem, jo tie pierāda, ka Latvijas Pasta Eksprespasts efektīvi un pārliecinoši konkurē ar labākajiem no labākajiem," uzsver Latvijas Pasta Eksprespasta departamenta direktors Mārcis Vilcāns.

Lietuvas pasta uzņēmuma eksprespasts PriceWaterhouseCoopers pētījumā ierindots 29., bet Igaunijas - 42.vietā.

Latvijas Pasta Eksprespasts nodrošina ērtus un ātrus kurjerpasta pakalpojumus gan vietējā, gan globālajā tirgū, konkurējot ar pasaules kurjerpasta lielākajām un atpazīstamākajām kompānijām. Atsevišķos segmentos Eksprespasts piedāvā starp līdzīgiem pakalpojumu sniedzējiem efektīvāko servisu. Eksprespasts spēj nodrošināt agrākus piegādes termiņus Latvijas reģionu pilsētās un veic naudas iekasēšanu sūtītāja vārdā, piegādājot sūtījumus adresātam, turklāt lielākajā daļā Latvijas ar kurjeriem iespējams norēķināties, izmantojot banku maksājumu kartes.

Savukārt Eksprespasta klientu informācijas sistēma ļauj juridiskajiem klientiem ērtā veidā noformēt nepieciešamos pavaddokumentus, veidot sūtījumu arhīvus un izsekot savu sūtījumu atrašanās vietu, bet, sistēmā reģistrējot sava uzņēmuma filiāles, iespējams nodrošināt kontroli arī pār filiāļu sūtījumiem.

2012.gadā Pasaules pasta savienības EMS kooperatīvs atzina Latvijas Pasta Eksprespastu par otru labāko kurjerpastu pasaulē, piešķirot zelta līmeņa kvalitātes balvu par augstu servisa un kvalitātes standartu nodrošināšanu.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku.

Papildu informācija:
Gundega Vārpa
Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505
E-pasts:
gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts; facebook.com/latvijas.pasts