Latvijas Pasta Eksprespasts starptautiskā pētījumā atzīts par otru labāko kurjera pakalpojumu sniedzēju Eiropā

19.05.2016

Latvijas Pasta Eksprespasts starptautiskā pētījumā atzīts par otru labāko kurjera pakalpojumu sniedzēju Eiropā

Latvijas Pasta Eksprespasts, kas nodrošina kurjera pakalpojumu sniegšanu gan Latvijā, gan ārvalstīs, audita kompānijas PriceWaterhouseCoopers veiktā starptautiskā pētījumā atzīts par otru labāko kurjerpasta uzņēmumu Eiropā un septīto labāko pasaulē. Pasaules pasta savienības Eksprespasta servisa EMS kooperatīvs Latvijas Pasta Eksprespasta darbību novērtējis ar zelta līmeņa kvalitātes balvu, kas 201 valsts konkurencē piešķirta tikai 11 valstu eksprespasta sniedzējiem.

Pētījums 2015.gada laikā veikts visos Pasaules pasta savienības EMS kooperatīva uzņēmumos, kopumā 201 valstī izvērtējot tādus eksprespasta sūtījumu piegādes kvalitātes rādītājus kā piegādes laiks, datu apmaiņa, savlaicīga atbilžu sniegšana starptautiskajiem pasta operatoriem, sūtījuma izsekojamība visā tā piegādes ceļā, savlaicīga komunikācija ar klientiem u.tml.

Latvijas Pasta Eksprespasta rezultāti minētajos kritērijos sasniedz 97-100% izpildi, starp Eiropas valstu eksprespasta servisa sniedzējiem nodrošinot otro vietu aiz Slovākijas eksprespasta uzņēmuma. Eksprespasta sniegto pakalpojumu augstais līmenis novērtēts ar zelta līmeņa kvalitātes balvu, kuru no Eiropas reģiona bez Latvijas un Slovākijas 2015.gadā saņēmusi vēl tikai Lielbritānija, Ungārija un Polija. Balva tiks svinīgi pasniegta Pasaules pasta savienības 26.kogresa laikā šā gada 20.septembrī Stambulā, Turcijā.

“Respektablais pētījums vēlreiz apliecina Latvijas Pasta Eksprespasta spēju veiksmīgi konkurēt gan ar Latvijas, gan globālajiem kurjera pakalpojumu sniedzējiem. Eksprespasta efektivitāti nosaka ne tikai sūtījumu piegādes kritēriju precīza izpilde, bet arī katram klientam individuāli izstrādāts apkalpošanas risinājums un pakalpojumi, ko nepiedāvā citi uzņēmumi, – piemēram, norēķinu iespēja skaidrā naudā vai ar kredītiestādes maksājumu karti iekšzemes sūtījuma piegādes brīdī,” uzsver Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns, kurš iepriekš, līdz 2016.gada 22.aprīlim, vadīja uzņēmuma Eksprespasta departamentu.

Pasaules Pasta savienība apvieno vairāk nekā 190 dalībvalstis, palīdzot nodrošināt mūsdienīgu pasta nozares produktu un pakalpojumu tīklu visā pasaulē. Savienības kongresos pieņemtie normatīvie akti nosaka pasta apmaiņas starptautiskos nosacījumus.

Latvijas Pasta Eksprespasts nodrošina ātrus un kvalitatīvus sūtījumu piegādes pakalpojumus no rokas rokā visā pasaulē, tostarp piegādājot juridisko personu sūtījumus lielā apjomā. 

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Papildu informācija:
Gundega Vārpa
Ārējo komunikāciju vadītāja
Tālr.: +371 67608505
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts;
facebook.com/latvijas.pasts