No 2016.gada 1.jūlija Rīgas 12.pasta nodaļas teritorijā klientu apkalpošanu pārņems tuvumā esošā Rīgas 1.pasta nodaļa

10.06.2016

No 2016.gada 1.jūlija Rīgas 12.pasta nodaļas teritorijā klientu apkalpošanu pārņems tuvumā esošā Rīgas 1.pasta nodaļa

Izvērtējot pasta pakalpojumu izmantošanas tendences konkrētās Rīgas pilsētas teritorijās, no 2016.gada 1.jūlija Rīgas 12.pasta nodaļas klientus apkalpos tuvumā esošā Rīgas 1.pasta nodaļa. Pasta pakalpojumi šīs teritorijas klientiem pieejami arī vairākās citās netālu izvietotajās pasta nodaļās.   

Rīgas 12.pasta nodaļa atrodas Brīvības ielā 152, satiksmei intensīvi pakļautā vietā, kur nav iespēju piebraukt ar automobili un ērti aizgādāt saņemto sūtījumu vai nogādāt to nodaļā nosūtīšanai adresātam. Pasta nodaļas neizdevīgās atrašanās vietas dēļ katru gadu samazinās tās klientu skaits, kā rezultātā krities pakalpojumu pieprasījums un apgrozījums, kas Latvijas Pastam 2016.gadā radījis ikmēneša vidējos zaudējumus vairāk nekā 2000 eiro apmērā. Tāpēc, izvērtējot pasta pakalpojumu izmantošanas paradumus šajā teritorijā, no 2016.gada 1.jūlija Rīgas 12.pasta nodaļas funkcijas pārņems tai tuvumā esošā Rīgas 1.pasta nodaļa Talinas ielā 4. Visi 12.nodaļas darbinieki turpinās strādāt dažādās Rīgas pasta nodaļās.

Sūtījumus, kas adresēti Rīgas 12.pasta nodaļas apkalpojamās teritorijas klientiem, turpmāk varēs saņemt Rīgas 1.pasta nodaļā, bet jebkuru citu pasta pakalpojumu saņemšanai iespējams izmantot ne tikai šo, bet arī pārējās netālās apkaimes pasta nodaļas – Rīgas 9.pasta nodaļu Pērnavas ielā 43, Rīgas 13.pasta nodaļu Krišjāņa Valdemāra ielā 145 k-1 un Rīgas 17.pasta nodaļu t/c Domina Shopping, Ieriķu ielā 3. Turklāt klienti sūtījuma saņemšanai ērti var izmantot arī līdzšinējai 12.pasta nodaļai blakus esošo Statoil degvielas uzpildes staciju Brīvības ielā 176a. Papildu informācija par sūtījuma saņemšanas iespējām Statoil degvielas uzpildes stacijās pieejama šeit

Nepieciešamos pasta pakalpojumus galvaspilsētas iedzīvotāji var saņemt arī tieši savā dzīvesvietā pie pastnieka, ja ir grūtības nokļūt uz pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, pastmarku un aplokšņu iegādi, pastkaršu un vēstuļu nosūtīšanu, preses izdevumu abonēšanu, sūtījumu piegādes pieteikšanu mājās u.c. 

Pasta pakalpojumu sniegšanas vietu skaitu un izvietojumu Rīgas pilsētā nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Par universālā pasta pakalpojuma saistībām, kas paredz, ka Latvijas Pastam Rīgas pilsētā jānodrošina vismaz 30 nepārvietojamas pasta pakalpojumu sniegšanas vietas. Latvijas Pasts šos nosacījumus izpilda, sniedzot pasta pakalpojumus 42 pasta nodaļās.

Precīza informācija par pasta pakalpojumu saņemšanu Rīgas 12.pasta nodaļas apkalpošanas teritorijā pēc 1.jūlija tiks ievietota katra šajā teritorijā dzīvojošā klienta pastkastītē, sākot ar 13.jūniju.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

Papildu informācija:
Vineta Danielsone
Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: +371 67608504
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts
facebook.com/latvijas.pasts